All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Integration of Pupils with Different Mother Tongue into the Czech Educational System

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F15%3A39901030" target="_blank" >RIV/00216275:25210/15:39901030 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do českého vzdělávacího systému

  • Original language description

    Příspěvek je věnován žákům s odlišným mateřským jazykem na základních školách v České republice, současným podmínkám a podpůrným opatřením, která jsou žákům nabízena. Podle nejnovějších statistik chodí na základní školy v České republice 16 477 žáků s odlišným mateřským jazykem a jejich počet neustále narůstá a narůstat bude. Z tohoto důvodu je nutné, aby se integraci těchto žáků začaly postupně věnovat všechny školy v České republice. Pozornost je věnována principům vzdělávací politiky ve vztahu k žákům s odlišným mateřským jazykem a jejich praktické aplikaci na základních školách.

  • Czech name

    Integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do českého vzdělávacího systému

  • Czech description

    Příspěvek je věnován žákům s odlišným mateřským jazykem na základních školách v České republice, současným podmínkám a podpůrným opatřením, která jsou žákům nabízena. Podle nejnovějších statistik chodí na základní školy v České republice 16 477 žáků s odlišným mateřským jazykem a jejich počet neustále narůstá a narůstat bude. Z tohoto důvodu je nutné, aby se integraci těchto žáků začaly postupně věnovat všechny školy v České republice. Pozornost je věnována principům vzdělávací politiky ve vztahu k žákům s odlišným mateřským jazykem a jejich praktické aplikaci na základních školách.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Recenzovaný sborník příspěvků Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů - QUAERE2015

  • ISBN

    978-80-87952-10-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    882-889

  • Publisher name

    MAGNANIMITAS

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    May 25, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article