All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Social rehabilitation education – context and trends

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F18%3A39914175" target="_blank" >RIV/00216275:25210/18:39914175 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Resocializační pedagogika – kontexty a trendy

  • Original language description

    Lidmi, kteří jsou nedobrovolně sociálně exkludovaní, se zabývá několik různých pomáhajících profesí. Autor textu nabízí koncept, který je pevně spojen s pedagogickými východisky. V jeho pojetí jsou důležitou součástí cílové skupiny, kterou se má resocializační pedagogika zabývat, nejen jedinci sociálně narušení/nepřizpůsobiví, ale i ti, již jsou z různých důvodů nedobrovolně marginalizovaní. Reflektuje sice tradiční polskou resocializační pedagogiku, ale v jeho systémovém vnímání problematiky mnohem výrazněji rezonují inkluzivní pedagogika, psychoedukace a model terapeutické komunity.

  • Czech name

    Resocializační pedagogika – kontexty a trendy

  • Czech description

    Lidmi, kteří jsou nedobrovolně sociálně exkludovaní, se zabývá několik různých pomáhajících profesí. Autor textu nabízí koncept, který je pevně spojen s pedagogickými východisky. V jeho pojetí jsou důležitou součástí cílové skupiny, kterou se má resocializační pedagogika zabývat, nejen jedinci sociálně narušení/nepřizpůsobiví, ale i ti, již jsou z různých důvodů nedobrovolně marginalizovaní. Reflektuje sice tradiční polskou resocializační pedagogiku, ale v jeho systémovém vnímání problematiky mnohem výrazněji rezonují inkluzivní pedagogika, psychoedukace a model terapeutické komunity.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7560-139-1

  • Number of pages

    120

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice

  • Place of publication

    Pardubice

  • UT code for WoS book