To change of concept of service' quality offered to customers and approaches to their forming, rendering and measuring.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F03%3A00001012" target="_blank" >RIV/00216275:25310/03:00001012 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ke změně pojetí kvality služeb poskytovaných zákazníkům a přístupů k jejich formování, poskytování a měření
Original language description
služby, kvalita služeb, změna pojetí managementu kvality služeb
Czech name
Ke změně pojetí kvality služeb poskytovaných zákazníkům a přístupů k jejich formování, poskytování a měření
Czech description
služby, kvalita služeb, změna pojetí managementu kvality služeb
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
14
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
7-9
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—