Global Markets and Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004312" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004312 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Globální trhy a marketing
Original language description
Článek se věnuje novým trendům v strategickém marketingovém managementu podniků v globálním tržním prostředí, zvláště potřebě zavádění strategie diferencovaného CRM.
Czech name
Globální trhy a marketing
Czech description
Článek se věnuje novým trendům v strategickém marketingovém managementu podniků v globálním tržním prostředí, zvláště potřebě zavádění strategie diferencovaného CRM.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
16
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
1
Pages from-to
3
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—