All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing: access to marketing management

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F16%3A00000157" target="_blank" >RIV/46358978:_____/16:00000157 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing: přístup k marketingovému řízení

  • Original language description

    Publikace je věnována problematice přístupu k marketingovému řízení v základních souvislostech, vysvětluje provázanost mezi marketingem a managementem, zabývá se marketingovými aktivitami na vstupech i výstupech, propojením s vnějším prostředím, pro které je vytvářena nabídka organizace tak, aby byla úspěšná v konkurenčním prostředí a zohledňovala zákaznický přístup s respektováním hodnoty pro zákazníka. Strategické marketingové řízení je pojednáno s ohledem na strategická východiska organizace, zdůrazněna je role marketingové situační analýzy a proces cíleného marketingu k volbě správného cílového trhu. Podrobněji je rozpracována marketingová taktika s důrazem na marketingovou komunikaci včetně přístupů k hodnocení účinnosti jednotlivých nástrojů a pojednání nových trendů týkajících se marketingu na internetu, přístupů k marketingovému řízení organizace, uplatňování holistického marketingu, vytváření kreativní marketingové organizace apod.

  • Czech name

    Marketing: přístup k marketingovému řízení

  • Czech description

    Publikace je věnována problematice přístupu k marketingovému řízení v základních souvislostech, vysvětluje provázanost mezi marketingem a managementem, zabývá se marketingovými aktivitami na vstupech i výstupech, propojením s vnějším prostředím, pro které je vytvářena nabídka organizace tak, aby byla úspěšná v konkurenčním prostředí a zohledňovala zákaznický přístup s respektováním hodnoty pro zákazníka. Strategické marketingové řízení je pojednáno s ohledem na strategická východiska organizace, zdůrazněna je role marketingové situační analýzy a proces cíleného marketingu k volbě správného cílového trhu. Podrobněji je rozpracována marketingová taktika s důrazem na marketingovou komunikaci včetně přístupů k hodnocení účinnosti jednotlivých nástrojů a pojednání nových trendů týkajících se marketingu na internetu, přístupů k marketingovému řízení organizace, uplatňování holistického marketingu, vytváření kreativní marketingové organizace apod.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50201 - Economic Theory

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788074521171

  • Number of pages

    288

  • Publisher name

    Univerzita Jana Amose Komenského Praha

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book