Customer Loyalty Growth through Differentiated CRM Strategy.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00004324" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00004324 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Růst loajality zákazníků prostřednictvím strategie diferencovaného CRM.
Original language description
Článek se zabývá volbou nástrojů zvyšování loajality zákazníků na B2B trzích při uplatnění strategie diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich hodnoty pro podnik.
Czech name
Růst loajality zákazníků prostřednictvím strategie diferencovaného CRM.
Czech description
Článek se zabývá volbou nástrojů zvyšování loajality zákazníků na B2B trzích při uplatnění strategie diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich hodnoty pro podnik.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Nová ekonomika
ISSN
1336-1732
e-ISSN
—
Volume of the periodical
6
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
7
Pages from-to
35-41
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—