All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Criteria for Assessing the Reputation of Chemical Companies in the Eyes of Customers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F20%3A39916518" target="_blank" >RIV/00216275:25310/20:39916518 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://chemicke-listy.cz/ojs3/index.php/chemicke-listy/article/view/3674/3611" target="_blank" >http://chemicke-listy.cz/ojs3/index.php/chemicke-listy/article/view/3674/3611</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    KRITÉRIA HODNOCENÍ REPUTACE CHEMICKÝCH PRŮMYSLOVÝCH PODNIKŮ V OČÍCH ZÁKAZNÍKŮ

  • Original language description

    Článek je zaměřen na problematiku budování a měření reputace průmyslových podniků, a to specificky v očích jejich zákazníků. Je naznačeno, že problematika reputace podniku je velmi široké a dosud ne zcela teoreticky podchycené téma. Jsou představeny současné metody a techniky měření a hodnocení reputace podniků. Dané metody jsou podrobeny kritické analýze, ze které jasně vyplývá, že zatím neexistuje jednotná všeobecně uznávaná metoda pro hodnocení reputace podniků. Na základě studia literatury i vlastních výzkumů jsme přesvědčeni, že je třeba sledovat reputaci zvlášť pro různé skupiny stakeholderů s využitím specifických indikátorů reputace. Proto doporučujeme seznam kritérií vhodných pro sledování, hodnocení, ale i budování reputace průmyslových podniků specificky v očích zákazníků. Náš návrh jsme podložili výzkumem v chemických průmyslových podnicích. Věříme, že námi navržená kritéria jsou využitelná pro sledování i budování reputace podniku vůči zákazníkům, jak v chemických podnicích, tak s drobnými úpravami i v jiných průmyslových odvětvích.

  • Czech name

    KRITÉRIA HODNOCENÍ REPUTACE CHEMICKÝCH PRŮMYSLOVÝCH PODNIKŮ V OČÍCH ZÁKAZNÍKŮ

  • Czech description

    Článek je zaměřen na problematiku budování a měření reputace průmyslových podniků, a to specificky v očích jejich zákazníků. Je naznačeno, že problematika reputace podniku je velmi široké a dosud ne zcela teoreticky podchycené téma. Jsou představeny současné metody a techniky měření a hodnocení reputace podniků. Dané metody jsou podrobeny kritické analýze, ze které jasně vyplývá, že zatím neexistuje jednotná všeobecně uznávaná metoda pro hodnocení reputace podniků. Na základě studia literatury i vlastních výzkumů jsme přesvědčeni, že je třeba sledovat reputaci zvlášť pro různé skupiny stakeholderů s využitím specifických indikátorů reputace. Proto doporučujeme seznam kritérií vhodných pro sledování, hodnocení, ale i budování reputace průmyslových podniků specificky v očích zákazníků. Náš návrh jsme podložili výzkumem v chemických průmyslových podnicích. Věříme, že námi navržená kritéria jsou využitelná pro sledování i budování reputace podniku vůči zákazníkům, jak v chemických podnicích, tak s drobnými úpravami i v jiných průmyslových odvětvích.

Classification

  • Type

    J<sub>imp</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the Web of Science database

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Chemické listy

  • ISSN

    0009-2770

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    114

  • Issue of the periodical within the volume

    8

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    559-564

  • UT code for WoS article

    000558763200008

  • EID of the result in the Scopus database