All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application options of artificial inteligence in citizen-public administration communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F04%3A00001248" target="_blank" >RIV/00216275:25410/04:00001248 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti aplikace umělé inteligence v komunikaci občana a veřejné správy

  • Original language description

    Orgány veřejné správy v současné době řeší problém své reformy v podmínkách zvyšujících se požadavků na rozsah a kvalitu služeb občanům, současně s požadavky na stálé snižování svých nákladů na straně druhé. Cíle reformy organizací veřejné správy jsou jednoznačné - vyšší účinnost, vyšší efektivita nákladů, pružnost, lepší odezva na požadavky veřejnosti a větší zaměření na služby občanům. Veřejná správa v rámci své reformy modernizuje a reorganizuje své struktury a vnitřní procesy. Tento vývoj vyžaduje ipoužívání nejmodernějších informačních technologií. Technologií, které mají v sobě zabudované aplikace umělé inteligence.

  • Czech name

    Možnosti aplikace umělé inteligence v komunikaci občana a veřejné správy

  • Czech description

    Orgány veřejné správy v současné době řeší problém své reformy v podmínkách zvyšujících se požadavků na rozsah a kvalitu služeb občanům, současně s požadavky na stálé snižování svých nákladů na straně druhé. Cíle reformy organizací veřejné správy jsou jednoznačné - vyšší účinnost, vyšší efektivita nákladů, pružnost, lepší odezva na požadavky veřejnosti a větší zaměření na služby občanům. Veřejná správa v rámci své reformy modernizuje a reorganizuje své struktury a vnitřní procesy. Tento vývoj vyžaduje ipoužívání nejmodernějších informačních technologií. Technologií, které mají v sobě zabudované aplikace umělé inteligence.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Informačné systémy verejnej správy

  • ISBN

    80-225-1910-3

  • Number of pages of the result

    166

  • Pages from-to

    146-154

  • Number of pages of the book

  • Publisher name

    EKONÓM

  • Place of publication

    Bratislava

  • UT code for WoS chapter