The Marketing Promotion of Sales of Insurance Products
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F04%3A00001794" target="_blank" >RIV/00216275:25410/04:00001794 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová podpora prodeje pojistných produktů
Original language description
Pojišťovnictví je dnes v obtížné situaci. Produkty jsou nepochybně ideálním zbožím. Jejich spotřeba je abstraktní a jejich potřeba závislá. Článek definuje hlavní nástroje marketingového výzkumu v pojišťovnictví. Jde o: výzkum produktu, výzkum možné prodejní podpory, výzkum prodejních metod, výzkum image.
Czech name
Marketingová podpora prodeje pojistných produktů
Czech description
Pojišťovnictví je dnes v obtížné situaci. Produkty jsou nepochybně ideálním zbožím. Jejich spotřeba je abstraktní a jejich potřeba závislá. Článek definuje hlavní nástroje marketingového výzkumu v pojišťovnictví. Jde o: výzkum produktu, výzkum možné prodejní podpory, výzkum prodejních metod, výzkum image.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Sci. Pap. Univ. Pardubice Ser. D
ISSN
1211-555X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
221-224
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—