Comparison of Public Relations and Corporate Social Responsibility
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005462" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005462 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Comparison of Public Relations and Corporate Social Responsibility
Original language description
This contribution compares the concept of the corporate social responsibility (CSR) of the company with activities of the public relations(PR). The contribution describes benefits of the correct application of PR and CSR and standards and recommendationsof CSR as well.
Czech name
Komparace public relations a společenské odpovědnosti podniku
Czech description
Příspěvek srovnává koncept společenské odpovědnosti podniků (CSR) s public relations (PR). Jsou zde uvedeny přínosy správné aplikace PR a CSR, standardy a doporučení.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
BC - Theory and management systems
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
V. Omská obchodně-ekonomická čtení
ISBN
978-5-91280-044-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
88-92
Publisher name
Omský institut Ruské státní obchodně-ekonomické univerzity
Place of publication
Omsk
Event location
Omsk, Rusko
Event date
Dec 20, 2007
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—