The Advertisement and Product Life Cycle
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F08%3A00007373" target="_blank" >RIV/00216275:25410/08:00007373 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklama a životní cyklus produktu
Original language description
Tento příspěvek se zabývá reklamou a jejím vlivem na životní cyklus výrobku a také otázkami, které ovlivňují změny přístupu a používání reklam v procesu životního cyklu výrobků popř. služeb. Tedy, zda reklama ovlivňuje prodej produktů nebo služeb a popisuje propracovaný model pro hodnocení účinnosti určitých období životního cyklu výrobků.
Czech name
Reklama a životní cyklus produktu
Czech description
Tento příspěvek se zabývá reklamou a jejím vlivem na životní cyklus výrobku a také otázkami, které ovlivňují změny přístupu a používání reklam v procesu životního cyklu výrobků popř. služeb. Tedy, zda reklama ovlivňuje prodej produktů nebo služeb a popisuje propracovaný model pro hodnocení účinnosti určitých období životního cyklu výrobků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z konference Modelování a rozhodování ve veřejné správě
ISBN
978-80-7395-119-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
Event location
Vítkovice v Krkonoších
Event date
May 30, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—