All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Creativity Access of Managers as Important Factor haveing Influence on Offer in Sector of Transport Services

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F06%3A00003968" target="_blank" >RIV/00216275:25510/06:00003968 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kreativní přístup manažerů jako důležitý faktor ovlivňující nabídku v sektoru dopravních služeb

  • Original language description

    Cílem příspěvku je ukázat na fakt, že velmi důležitým faktorem, který ovlivňuje nabídku v sektoru dopravních služeb je také kreativní přístup manažerů v dopravních podnicích. Kreativitu autor chápe ve třech rovinách: jako psychický proces, psychickou schopnost a sociálně psychologický postoj. Příspěvek je kromě úvodu a závěru rozčleněn na čtyři části: 1. vymezení základních pojmů, 2. komponenty kreativity, 3. rysy kreativní osobnosti, 4. využití principů kreativity při formulaci nabídky v sektoru dopravních služeb.

  • Czech name

    Kreativní přístup manažerů jako důležitý faktor ovlivňující nabídku v sektoru dopravních služeb

  • Czech description

    Cílem příspěvku je ukázat na fakt, že velmi důležitým faktorem, který ovlivňuje nabídku v sektoru dopravních služeb je také kreativní přístup manažerů v dopravních podnicích. Kreativitu autor chápe ve třech rovinách: jako psychický proces, psychickou schopnost a sociálně psychologický postoj. Příspěvek je kromě úvodu a závěru rozčleněn na čtyři části: 1. vymezení základních pojmů, 2. komponenty kreativity, 3. rysy kreativní osobnosti, 4. využití principů kreativity při formulaci nabídky v sektoru dopravních služeb.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků čtvrté mezinárodní vědecké konference "Nové výzvy pro dopravu a spoje" 2006

  • ISBN

    80-7194-880-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    57-62

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice

  • Place of publication

    Pardubice

  • Event location

    Pardubice

  • Event date

    Jun 14, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article