All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Components and the Principle of creativity in Systems of Creative Problem Solving and Facilities their Utilization in Presentation of Offer in Sector of Transport Services

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00005171" target="_blank" >RIV/00216275:25510/07:00005171 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komponenty a principy kreativity uplatněné v systémech CPS a možnosti jejich využití při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb

  • Original language description

    Cílem příspěvku je ukázat, že kreativní řešení problémů je velmi důležitým faktorem, který má vliv na nabídku v sektoru dopravních služeb. Autor chápe kreativitu ve třech úrovních: jako psychický proces, schopnost a sociálně psychologický postoj. Příspěvek ukazuje pojetí a základní komponenty kreativity a systémy CPS (Creative Problem Solving), především systémy G. Wallase, A. Osborna a J. P. Guilforda. Naznačuje také využití principů kreativity při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb. Příspěvek je členěn na šest částí: 1.úvod, 2. vymezení pojmu kreativita, 3. komponenty kreativity, 4. systémy CPS, 5. využití principů kreativity při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb, 6. závěr. Byl zpracován v návaznosti na řešení výzkumného záměru ?Teorie dopravních systémů?, dílčí části ?Předpoklady a podmínky rovnováhy v dopravním systému?, část ?Nabídka dopravních služeb?.

  • Czech name

    Komponenty a principy kreativity uplatněné v systémech CPS a možnosti jejich využití při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb

  • Czech description

    Cílem příspěvku je ukázat, že kreativní řešení problémů je velmi důležitým faktorem, který má vliv na nabídku v sektoru dopravních služeb. Autor chápe kreativitu ve třech úrovních: jako psychický proces, schopnost a sociálně psychologický postoj. Příspěvek ukazuje pojetí a základní komponenty kreativity a systémy CPS (Creative Problem Solving), především systémy G. Wallase, A. Osborna a J. P. Guilforda. Naznačuje také využití principů kreativity při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb. Příspěvek je členěn na šest částí: 1.úvod, 2. vymezení pojmu kreativita, 3. komponenty kreativity, 4. systémy CPS, 5. využití principů kreativity při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb, 6. závěr. Byl zpracován v návaznosti na řešení výzkumného záměru ?Teorie dopravních systémů?, dílčí části ?Předpoklady a podmínky rovnováhy v dopravním systému?, část ?Nabídka dopravních služeb?.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků II. konference s mezinárodní účastí Teorie dopravních systémů 2007

  • ISBN

    978-80-7194-927-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    155-160

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice

  • Place of publication

    Pardubice

  • Event location

    Pardubice

  • Event date

    Jan 17, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article