The Components and the Principle of creativity in Systems of Creative Problem Solving and Facilities their Utilization in Presentation of Offer in Sector of Transport Services
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00005171" target="_blank" >RIV/00216275:25510/07:00005171 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komponenty a principy kreativity uplatněné v systémech CPS a možnosti jejich využití při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb
Original language description
Cílem příspěvku je ukázat, že kreativní řešení problémů je velmi důležitým faktorem, který má vliv na nabídku v sektoru dopravních služeb. Autor chápe kreativitu ve třech úrovních: jako psychický proces, schopnost a sociálně psychologický postoj. Příspěvek ukazuje pojetí a základní komponenty kreativity a systémy CPS (Creative Problem Solving), především systémy G. Wallase, A. Osborna a J. P. Guilforda. Naznačuje také využití principů kreativity při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb. Příspěvek je členěn na šest částí: 1.úvod, 2. vymezení pojmu kreativita, 3. komponenty kreativity, 4. systémy CPS, 5. využití principů kreativity při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb, 6. závěr. Byl zpracován v návaznosti na řešení výzkumného záměru ?Teorie dopravních systémů?, dílčí části ?Předpoklady a podmínky rovnováhy v dopravním systému?, část ?Nabídka dopravních služeb?.
Czech name
Komponenty a principy kreativity uplatněné v systémech CPS a možnosti jejich využití při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb
Czech description
Cílem příspěvku je ukázat, že kreativní řešení problémů je velmi důležitým faktorem, který má vliv na nabídku v sektoru dopravních služeb. Autor chápe kreativitu ve třech úrovních: jako psychický proces, schopnost a sociálně psychologický postoj. Příspěvek ukazuje pojetí a základní komponenty kreativity a systémy CPS (Creative Problem Solving), především systémy G. Wallase, A. Osborna a J. P. Guilforda. Naznačuje také využití principů kreativity při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb. Příspěvek je členěn na šest částí: 1.úvod, 2. vymezení pojmu kreativita, 3. komponenty kreativity, 4. systémy CPS, 5. využití principů kreativity při prezentaci nabídky v sektoru dopravních služeb, 6. závěr. Byl zpracován v návaznosti na řešení výzkumného záměru ?Teorie dopravních systémů?, dílčí části ?Předpoklady a podmínky rovnováhy v dopravním systému?, část ?Nabídka dopravních služeb?.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků II. konference s mezinárodní účastí Teorie dopravních systémů 2007
ISBN
978-80-7194-927-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
155-160
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
Event location
Pardubice
Event date
Jan 17, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—