Analysis of marketing and logistics activities of transportation companies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F10%3A39883374" target="_blank" >RIV/00216275:25510/10:39883374 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza marketingových a logistických aktivit dopravních podniků
Original language description
Článek se zabývá marketingovými a logistickými aktivitami dopravních firem a to nejen po stránce teoretické, ale také vyhodnocuje výsledky provedeného výzkumu. Pro úspěch na trhu a zvýšení konkurenceschopnosti dopravních společností je v dnešní době orientace na marketing a logistické služby naprosto klíčovou záležitostí.
Czech name
Analýza marketingových a logistických aktivit dopravních podniků
Czech description
Článek se zabývá marketingovými a logistickými aktivitami dopravních firem a to nejen po stránce teoretické, ale také vyhodnocuje výsledky provedeného výzkumu. Pro úspěch na trhu a zvýšení konkurenceschopnosti dopravních společností je v dnešní době orientace na marketing a logistické služby naprosto klíčovou záležitostí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Uživatel v dopravním systému a hodnota dopravních služeb
ISBN
978-80-7395-330-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
Event location
Pardubice
Event date
Nov 11, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—