Simulation of interference on the traction drive with PMSM
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F12%3A39895534" target="_blank" >RIV/00216275:25510/12:39895534 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Simulace rušivých vlivů na trakčním pohonu s PMSM
Original language description
Příspěvek se zabývá vyšetřováním rušivých vlivů trakčního pohonu s PMSM, který je jako kolový pohon použit na kolejovém vícenápravovém vozidle. Toto vyšetřování je prováděno formou matematických simulačních modelů, které simulují vozidlo se čtyřmi PMSM pohony. Jako pohonná jednotka byl v simulacích uvažován existující trakční pohon, který je na DFJP. Pro simulace bylo využito prostředí Matlab - Simulink. Z hlediska vyšetřování rušivých proudů tohoto vozidlového pohonu byly uvažovány vlivy různých strategií řízení a různých typů filtrů používaných u měničů jednotlivých pohonů čtyřkolového pohonu. Při předcházejícím výzkumu formou experimentů i simulací harmonického spektra proudu u jednoho pohonu se objevila celá řada harmonických a nezanedbatelných subharmonických složek. Z tohoto důvodu byly prováděny analýzy a rozbory možných variant provedení samotných podvozků.
Czech name
Simulace rušivých vlivů na trakčním pohonu s PMSM
Czech description
Příspěvek se zabývá vyšetřováním rušivých vlivů trakčního pohonu s PMSM, který je jako kolový pohon použit na kolejovém vícenápravovém vozidle. Toto vyšetřování je prováděno formou matematických simulačních modelů, které simulují vozidlo se čtyřmi PMSM pohony. Jako pohonná jednotka byl v simulacích uvažován existující trakční pohon, který je na DFJP. Pro simulace bylo využito prostředí Matlab - Simulink. Z hlediska vyšetřování rušivých proudů tohoto vozidlového pohonu byly uvažovány vlivy různých strategií řízení a různých typů filtrů používaných u měničů jednotlivých pohonů čtyřkolového pohonu. Při předcházejícím výzkumu formou experimentů i simulací harmonického spektra proudu u jednoho pohonu se objevila celá řada harmonických a nezanedbatelných subharmonických složek. Z tohoto důvodu byly prováděny analýzy a rozbory možných variant provedení samotných podvozků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JA - Electronics and optoelectronics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA01030391" target="_blank" >TA01030391: The research of the driving properties and the control of the drives of the traction rail vehicles with independently rotary wheels</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Elektrotechnická zařízení v dopravě 2012
ISBN
978-80-7395-466-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
1-9
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
Event location
Pardubice
Event date
Feb 28, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—