All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The assessment of influence of pendulous traction drive on dynamic behaviour of an electric locomotive

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900730" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900730 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Posouzení vlivu uvolněného pohonu na dynamické vlastnosti elektrické lokomotivy

  • Original language description

    Tato zpráva obsahuje výsledky simulačních výpočtů jízdních vlastností univerzální elektrické lokomotivy, která s určitými konstrukčními úpravami vychází z typu ŠKODA 109E, s cílem posoudit vliv navržených úprav na dynamické vlastnosti vozidla, zejména pak na jeho stabilitu. Pozornost je zde věnována především úpravám v oblasti zavěšení pohonné jednotky na rám podvozku; doplněna je však také analýza vlivu dalších parametrů pojezdu vozidla, konkrétně rozvoru podvozku a tuhosti vedení dvojkolí. Veškeré simulační výpočty, prezentované v této práci, byly prováděny s využitím programového systému SJKV, vyvíjeného na Dislokovaném pracovišti Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice.

  • Czech name

    Posouzení vlivu uvolněného pohonu na dynamické vlastnosti elektrické lokomotivy

  • Czech description

    Tato zpráva obsahuje výsledky simulačních výpočtů jízdních vlastností univerzální elektrické lokomotivy, která s určitými konstrukčními úpravami vychází z typu ŠKODA 109E, s cílem posoudit vliv navržených úprav na dynamické vlastnosti vozidla, zejména pak na jeho stabilitu. Pozornost je zde věnována především úpravám v oblasti zavěšení pohonné jednotky na rám podvozku; doplněna je však také analýza vlivu dalších parametrů pojezdu vozidla, konkrétně rozvoru podvozku a tuhosti vedení dvojkolí. Veškeré simulační výpočty, prezentované v této práci, byly prováděny s využitím programového systému SJKV, vyvíjeného na Dislokovaném pracovišti Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JO - Land transport systems and equipment

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Competence Center of Railway Vehicles</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů