Energy benefits of dual source rail vehicle with variable number of traction motors
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F16%3A39902513" target="_blank" >RIV/00216275:25510/16:39902513 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ENERGETICKÉ PŘÍNOSY JÍZDY DVOUZDROJOVÉHO VOZIDLA S PROMĚNNÝM POČTEM TRAKČNÍCH MOTORŮ
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou odpojování trakčních motorů u dvouzdrojových kolejových vozidel. Ve druhé kapitole je popsána koncepce simulace dvouzdrojových kolejových vozidel a je zde ukázán a vysvětlen simulační algoritmus. Třetí kapitola se zabývá porovnáním výsledků simulací, které byly prováděny pro vybrané české tratě.
Czech name
ENERGETICKÉ PŘÍNOSY JÍZDY DVOUZDROJOVÉHO VOZIDLA S PROMĚNNÝM POČTEM TRAKČNÍCH MOTORŮ
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou odpojování trakčních motorů u dvouzdrojových kolejových vozidel. Ve druhé kapitole je popsána koncepce simulace dvouzdrojových kolejových vozidel a je zde ukázán a vysvětlen simulační algoritmus. Třetí kapitola se zabývá porovnáním výsledků simulací, které byly prováděny pro vybrané české tratě.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JE - Non-nuclear power engineering, energy consumption and utilization
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Competence Center of Railway Vehicles</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů