Operation of 740m-long freight trains, part I.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F18%3A39912858" target="_blank" >RIV/00216275:25510/18:39912858 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://vts.cd.cz/documents/168518/220448/4618_Pohl%2C+Michálek_Provoz+nákladních+vlaků+délky+740+m%2C+díl+I._kor.pdf" target="_blank" >https://vts.cd.cz/documents/168518/220448/4618_Pohl%2C+Michálek_Provoz+nákladních+vlaků+délky+740+m%2C+díl+I._kor.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Provoz nákladních vlaků délky 740 m, díl I.
Original language description
Účinným nástrojem ke zvýšení výkonnosti a efektivnosti nákladní železniční dopravy je zvyšování délky, a tedy i hmotnosti nákladních vlaků. Na železničních tratích, náležících k hlavní evropské síti, je nařízeno zajistit provoz vlaků délky alespoň 740 m. To nařízení se týká všech tří strukturálních subsystémů tvořících traťovou část železničního systému (trať, elektrické napájení, řízení a zabezpečení) i subsystému vozidla. Proto je na místě identifikovat všechny atributy, které s vozbou dlouhých a těžkých nákladních vlaků souvisejí a koordinovaně je řešit tak, aby byl železniční systém při řešení této úlohy funkční a vnitřně vyvážený. První díl tohoto pojednání je zaměřen především na aspekty, které přímo souvisí s vyvíjením tažných a tlačných sil potřebných k vozbě dlouhých a těžkých vlaků, tedy zejména na jízdu nákladních vlaků do stoupání.
Czech name
Provoz nákladních vlaků délky 740 m, díl I.
Czech description
Účinným nástrojem ke zvýšení výkonnosti a efektivnosti nákladní železniční dopravy je zvyšování délky, a tedy i hmotnosti nákladních vlaků. Na železničních tratích, náležících k hlavní evropské síti, je nařízeno zajistit provoz vlaků délky alespoň 740 m. To nařízení se týká všech tří strukturálních subsystémů tvořících traťovou část železničního systému (trať, elektrické napájení, řízení a zabezpečení) i subsystému vozidla. Proto je na místě identifikovat všechny atributy, které s vozbou dlouhých a těžkých nákladních vlaků souvisejí a koordinovaně je řešit tak, aby byl železniční systém při řešení této úlohy funkční a vnitřně vyvážený. První díl tohoto pojednání je zaměřen především na aspekty, které přímo souvisí s vyvíjením tažných a tlačných sil potřebných k vozbě dlouhých a těžkých vlaků, tedy zejména na jízdu nákladních vlaků do stoupání.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Vědeckotechnický sborník ČD
ISSN
1214-9047
e-ISSN
—
Volume of the periodical
46
Issue of the periodical within the volume
prosinec 2018
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
21
Pages from-to
1-21
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—