Analysis of dynamic effects of vehicle run with respect to track maintenance (stage 2)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F19%3A39915504" target="_blank" >RIV/00216275:25510/19:39915504 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza dynamických účinků jízdy vozidel s ohledem na údržbu tratí (etapa 2)
Original language description
Tato zpráva je souhrnnou výzkumnou zprávou o průběhu řešení a dosažených výsledcích úkolu technického rozvoje SŽDC "Analýza dynamických účinků jízdy vozidel s ohledem na údržbu tratí", řešeného na Dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice v letech 2018-2019. V rámci této zprávy je pozornost zaměřena především na analýzu vlivu klíčových parametrů kolejových vozidel na poškozování infrastruktury silovými účinky vznikajícími za jízdy; tato analýza je založena na hodnocení výsledků simulačních výpočtů. V návaznosti na to je zde proveden návrh metodiky kvantifikace dynamických účinků jízdy vozidel na trať, včetně rozboru možností implementace nové metodiky do současného systému zpoplatnění železniční dopravní cesty v podmínkách SŽDC. Prezentovány jsou rovněž dosažené výsledky vyhodnocení experimentální části řešení úkolu, která byla zaměřena na sledování vývoje poškození koleje ve vybraných traťových úsecích.
Czech name
Analýza dynamických účinků jízdy vozidel s ohledem na údržbu tratí (etapa 2)
Czech description
Tato zpráva je souhrnnou výzkumnou zprávou o průběhu řešení a dosažených výsledcích úkolu technického rozvoje SŽDC "Analýza dynamických účinků jízdy vozidel s ohledem na údržbu tratí", řešeného na Dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice v letech 2018-2019. V rámci této zprávy je pozornost zaměřena především na analýzu vlivu klíčových parametrů kolejových vozidel na poškozování infrastruktury silovými účinky vznikajícími za jízdy; tato analýza je založena na hodnocení výsledků simulačních výpočtů. V návaznosti na to je zde proveden návrh metodiky kvantifikace dynamických účinků jízdy vozidel na trať, včetně rozboru možností implementace nové metodiky do současného systému zpoplatnění železniční dopravní cesty v podmínkách SŽDC. Prezentovány jsou rovněž dosažené výsledky vyhodnocení experimentální části řešení úkolu, která byla zaměřena na sledování vývoje poškození koleje ve vybraných traťových úsecích.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2019
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
131
Place of publication
—
Publisher/client name
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Version
—