All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Software for traction and energy simulation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F19%3A39915608" target="_blank" >RIV/00216275:25510/19:39915608 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Software pro simulaci trakčních a energetických poměrů

  • Original language description

    Pro co největší přiblížení simulací realitě je zadáváno množství vstupních parametrů vozidel (hmotnost, trakční charakteristika v jízdě a brzdě, adhezní omezení, uspořádání náprav, nejnižší rychlost elektrického brzdění, trvalý příkon pomocných pohonů, součinitel rotujících hmot, průměr kol, nápravový převod, jízdní odpor soupravy, výkon trakčního transformátoru, vybíjecí a nabíjecí výkon akumulátoru, parametry akumulátorového packu, mapa účinnosti trakčního motoru, mapa účinnosti trakčního střídače, mapa účinnosti trakčního usměrňovače, uspořádání trakčního obvodu, výkon, průběh momentu a palivová mapa spalovacího motoru, mapa účinnosti trakčního alternátoru). Na základě vstupních parametrů SW určí průběhy aktuální rychlosti, zrychlení, výkonu na obvodu kol, nasčítané energie potřebné pro jízdu vlaku od začátku simulované trati, tažné, nebo brzdné síly vyvolané trakčním pohonem, brzdné síly mechanické brzdy, žádaného výkonu v meziobvodu vozidla, skutečného výkonu v meziobvodu vozidla, nasčítané energie odebrané z trolejového vedení, aktuální energie v akumulátoru, napětí a proudu na svorkách akumulátoru, otáček a momentu spalovacího motoru, spotřeby nafty a času jízdy v závislosti na poloze na trati.

  • Czech name

    Software pro simulaci trakčních a energetických poměrů

  • Czech description

    Pro co největší přiblížení simulací realitě je zadáváno množství vstupních parametrů vozidel (hmotnost, trakční charakteristika v jízdě a brzdě, adhezní omezení, uspořádání náprav, nejnižší rychlost elektrického brzdění, trvalý příkon pomocných pohonů, součinitel rotujících hmot, průměr kol, nápravový převod, jízdní odpor soupravy, výkon trakčního transformátoru, vybíjecí a nabíjecí výkon akumulátoru, parametry akumulátorového packu, mapa účinnosti trakčního motoru, mapa účinnosti trakčního střídače, mapa účinnosti trakčního usměrňovače, uspořádání trakčního obvodu, výkon, průběh momentu a palivová mapa spalovacího motoru, mapa účinnosti trakčního alternátoru). Na základě vstupních parametrů SW určí průběhy aktuální rychlosti, zrychlení, výkonu na obvodu kol, nasčítané energie potřebné pro jízdu vlaku od začátku simulované trati, tažné, nebo brzdné síly vyvolané trakčním pohonem, brzdné síly mechanické brzdy, žádaného výkonu v meziobvodu vozidla, skutečného výkonu v meziobvodu vozidla, nasčítané energie odebrané z trolejového vedení, aktuální energie v akumulátoru, napětí a proudu na svorkách akumulátoru, otáček a momentu spalovacího motoru, spotřeby nafty a času jízdy v závislosti na poloze na trati.

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20201 - Electrical and electronic engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Competence Center of Railway Vehicles</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    TE01020038

  • Technical parameters

    Pro co největší přiblížení simulací realitě je zadáváno množství vstupních parametrů vozidel (hmotnost, trakční charakteristika v jízdě a brzdě, adhezní omezení, uspořádání náprav, nejnižší rychlost elektrického brzdění, trvalý příkon pomocných pohonů, součinitel rotujících hmot, průměr kol, nápravový převod, jízdní odpor soupravy, výkon trakčního transformátoru, vybíjecí a nabíjecí výkon akumulátoru, parametry akumulátorového packu, mapa účinnosti trakčního motoru, mapa účinnosti trakčního střídače, mapa účinnosti trakčního usměrňovače, uspořádání trakčního obvodu, výkon, průběh momentu a palivová mapa spalovacího motoru, mapa účinnosti trakčního alternátoru). Na základě vstupních parametrů SW určí průběhy aktuální rychlosti, zrychlení, výkonu na obvodu kol, nasčítané energie potřebné pro jízdu vlaku od začátku simulované trati, tažné, nebo brzdné síly vyvolané trakčním pohonem, brzdné síly mechanické brzdy, žádaného výkonu v meziobvodu vozidla, skutečného výkonu v meziobvodu vozidla, nasčítané energie odebrané z trolejového vedení, aktuální energie v akumulátoru, napětí a proudu na svorkách akumulátoru, otáček a momentu spalovacího motoru, spotřeby nafty a času jízdy v závislosti na poloze na trati.

  • Economical parameters

    výzkumná činnost

  • Owner IČO

  • Owner name

    Univerzita Pardubice