Simulations of running performance of DS2000 AC railway vehicle
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F23%3A39921069" target="_blank" >RIV/00216275:25510/23:39921069 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Simulační výpočty jízdy kolejového vozidla DS2000 AC
Original language description
Tato zpráva je závěrečnou zprávou o výsledcích výzkumu a shrnuje výsledky provedených simulačních výpočtů jízdy kolejového vozidla DS2000 AC, vyvíjeného společností CZ LOKO, a.s. Předmětem tohoto výzkumného úkolu (smluvního výzkumu) jsou: ověření vodicích vlastností lokomotivy v obloucích malých poloměrů, ověření stability jízdy vozidla, analýza zatěžování prvků vypružení (zejména sekundárních pružin) v různých provozních situacích, experimentální zjišťování charakteristik (tj. příčné a osové tuhosti) závěsu trakčního motoru v rámu podvozku. První tři dílčí úkoly byly realizovány s využitím simulačních výpočtů jízdy kolejového vozidla, k čemuž byla vyvinuta nová verze programového systému SJKV. Experimentální zjišťování tuhostních charakteristik závěsu trakčního motoru bylo realizováno v podmínkách Dynamického zkušebního stavu DFJP, umístěného ve Výukovém a výzkumném centru v Doubravicích. Výsledky provedených experimentů byly využity jako vstupy do simulačních výpočtů jízdy vozidla.
Czech name
Simulační výpočty jízdy kolejového vozidla DS2000 AC
Czech description
Tato zpráva je závěrečnou zprávou o výsledcích výzkumu a shrnuje výsledky provedených simulačních výpočtů jízdy kolejového vozidla DS2000 AC, vyvíjeného společností CZ LOKO, a.s. Předmětem tohoto výzkumného úkolu (smluvního výzkumu) jsou: ověření vodicích vlastností lokomotivy v obloucích malých poloměrů, ověření stability jízdy vozidla, analýza zatěžování prvků vypružení (zejména sekundárních pružin) v různých provozních situacích, experimentální zjišťování charakteristik (tj. příčné a osové tuhosti) závěsu trakčního motoru v rámu podvozku. První tři dílčí úkoly byly realizovány s využitím simulačních výpočtů jízdy kolejového vozidla, k čemuž byla vyvinuta nová verze programového systému SJKV. Experimentální zjišťování tuhostních charakteristik závěsu trakčního motoru bylo realizováno v podmínkách Dynamického zkušebního stavu DFJP, umístěného ve Výukovém a výzkumném centru v Doubravicích. Výsledky provedených experimentů byly využity jako vstupy do simulačních výpočtů jízdy vozidla.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
20302 - Applied mechanics
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2023
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
103
Place of publication
—
Publisher/client name
CZ LOKO, a.s.
Version
—