Battle Simulator
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39901228" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39901228 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876702" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876702</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Simulátor boje
Original language description
Vlastním softwarem je simulátor typu trenažér. Úrovní abstrakce spadá simulátor mezi mikroskopické a mezoskopické simulátory.Vlastní simulátor může sloužit k výcviku řidičů bojových vozidel. Tanků, nebo bojových vozidel typu humwee. Obdobné konkurenční řešení splňují normy pro taktické interaktivní simulátory. Řešení je postaveno tak, aby postupným rozšiřováním bylo možné dosáhnout úrovně emulátoru. Simulátor bojového vozidla je postaven na enginu Unity3D. Engine je pro simulátor vhodný, neboť poskytuje možnosti hybridní práce s časem. Simulační jádro je tak implicitně obsazeno v engine. Spojením prostředí, simulovaného vozidla, obslužných rutin, fyzikálních knihoven jádra v kombinaci s vhodnou prací s časem vytváří komplexní simulátor a dostatečně nízkou mírou abstrakce. Základní verze obsahuje 27 prostředí, dvě různá zařízení a tři scénáře.
Czech name
Simulátor boje
Czech description
Vlastním softwarem je simulátor typu trenažér. Úrovní abstrakce spadá simulátor mezi mikroskopické a mezoskopické simulátory.Vlastní simulátor může sloužit k výcviku řidičů bojových vozidel. Tanků, nebo bojových vozidel typu humwee. Obdobné konkurenční řešení splňují normy pro taktické interaktivní simulátory. Řešení je postaveno tak, aby postupným rozšiřováním bylo možné dosáhnout úrovně emulátoru. Simulátor bojového vozidla je postaven na enginu Unity3D. Engine je pro simulátor vhodný, neboť poskytuje možnosti hybridní práce s časem. Simulační jádro je tak implicitně obsazeno v engine. Spojením prostředí, simulovaného vozidla, obslužných rutin, fyzikálních knihoven jádra v kombinaci s vhodnou prací s časem vytváří komplexní simulátor a dostatečně nízkou mírou abstrakce. Základní verze obsahuje 27 prostředí, dvě různá zařízení a tři scénáře.
Classification
Type
R - Software
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
SW7
Technical parameters
Simulátor bojového vozidla je postaven na enginu Unity3D. Engine je pro simulátor vhodný, neboť poskytuje možnosti hybridní práce s časem. Simulační jádro je tak implicitně obsazeno v engine. Spojením prostředí, simulovaného vozidla, obslužných rutin, fyzikálních knihoven jádra v kombinaci s vhodnou prací s časem vytváří komplexní simulátor a dostatečně nízkou mírou abstrakce. Assety jsou vytvořeny prostřednictvím nástrojů pro 3D modelování (Maya, Gramlber compatible), textury jsou tvořeny prostřednictvím standardních editorů pro práci s rastrovými obrázky. Vlastní skripty, nebo rutiny jsou vytvořeny v programovacím jazyce C#. Vlastní sestavení assetu je buildován pro použití v prostředí Unity3D. Názvy vázaných proměnných jsou odvozeny od proměnných využívaných v jádru simulátoru bojového vozidla.
Economical parameters
nejsou stanoveny
Owner IČO
00216275
Owner name
Univerzita Pardubice