All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Shooting asset (beta)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39901237" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39901237 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876711" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876711</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Asset střelby

  • Original language description

    Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Asset střelby implementuje klíčové parametry pro simulaci střelby po balistické křivce při započtení všech vlastností prostředí (gravitace, větru, tření). Řešení je postaveno na hybridní práci s časem (diskrétní časové intervaly s funkcionálně řízenými kroky). Vlastní střela je implementovány jako pohybující se pevný objekt s lineárním výhledem pro zasažení cíle (v případě zasažení v intervalech diskrétního mezikroku). Tímto řešením asset významně spoří výpočetní čas, optimalizuje chování simulátorů a to při zachování minimální úrovně abstrakce.

  • Czech name

    Asset střelby

  • Czech description

    Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Asset střelby implementuje klíčové parametry pro simulaci střelby po balistické křivce při započtení všech vlastností prostředí (gravitace, větru, tření). Řešení je postaveno na hybridní práci s časem (diskrétní časové intervaly s funkcionálně řízenými kroky). Vlastní střela je implementovány jako pohybující se pevný objekt s lineárním výhledem pro zasažení cíle (v případě zasažení v intervalech diskrétního mezikroku). Tímto řešením asset významně spoří výpočetní čas, optimalizuje chování simulátorů a to při zachování minimální úrovně abstrakce.

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    SW15

  • Technical parameters

    Implementováno v programovacím jazyce C#, s využitím fyzikálních knihoven herního enginu Unity3D. Vlastní řešení pomocí nábojnice je prostřednictvím RigidBody v nezkráceném výpočetním kroku diskrétního času s lineárním výhledem pro zasažení cíle. Software je optimalizován pro násobné využití pro více objektů na scéně / ve stavovém prostoru.

  • Economical parameters

    nejsou stanoveny

  • Owner IČO

    00216275

  • Owner name

    Univerzita Pardubice