Shooting asset (beta)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39901237" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39901237 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876711" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876711</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Asset střelby
Original language description
Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Asset střelby implementuje klíčové parametry pro simulaci střelby po balistické křivce při započtení všech vlastností prostředí (gravitace, větru, tření). Řešení je postaveno na hybridní práci s časem (diskrétní časové intervaly s funkcionálně řízenými kroky). Vlastní střela je implementovány jako pohybující se pevný objekt s lineárním výhledem pro zasažení cíle (v případě zasažení v intervalech diskrétního mezikroku). Tímto řešením asset významně spoří výpočetní čas, optimalizuje chování simulátorů a to při zachování minimální úrovně abstrakce.
Czech name
Asset střelby
Czech description
Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Asset střelby implementuje klíčové parametry pro simulaci střelby po balistické křivce při započtení všech vlastností prostředí (gravitace, větru, tření). Řešení je postaveno na hybridní práci s časem (diskrétní časové intervaly s funkcionálně řízenými kroky). Vlastní střela je implementovány jako pohybující se pevný objekt s lineárním výhledem pro zasažení cíle (v případě zasažení v intervalech diskrétního mezikroku). Tímto řešením asset významně spoří výpočetní čas, optimalizuje chování simulátorů a to při zachování minimální úrovně abstrakce.
Classification
Type
R - Software
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
SW15
Technical parameters
Implementováno v programovacím jazyce C#, s využitím fyzikálních knihoven herního enginu Unity3D. Vlastní řešení pomocí nábojnice je prostřednictvím RigidBody v nezkráceném výpočetním kroku diskrétního času s lineárním výhledem pro zasažení cíle. Software je optimalizován pro násobné využití pro více objektů na scéně / ve stavovém prostoru.
Economical parameters
nejsou stanoveny
Owner IČO
00216275
Owner name
Univerzita Pardubice