All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of Railway Track Stiffness under Dynamic Loading

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F07%3APU70712" target="_blank" >RIV/00216305:26110/07:PU70712 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza tuhosti kolejové jízdní dráhy při dynamickém zatížení

  • Original language description

    Článek je věnovaný analýze kvality pražcového podloží při dynamickém zatížení pomocí měření svislého zatlačení pražců v kolejovém loži. V současné době bylo pozorováno množství závad geometrické polohy koleje v souvislosti s příliš vysokým namáháním kolejového lože, které způsobuje nepravidelné poklesy kolejového roštu. Vzniklé nepravidelnosti kolejové jízdní dráhy ve zpětné vazbě vedou ke zvýšení dynamického zatížení a k rozvoji dalších vad železničního svršku, např.: praskání srdcovek, příčné trhlinypražců, vytrhávání vrtulí apod. Analýza chování pražců v kolejovém loži zahrnuje jak teoretickou tak praktickou část. Za účelem nalezení příčiny a mechanismu vad a poruch bylo uskutečněno množství měření jak v běžné koleji, tak ve výhybkách. Záznamy svislých pohybů betonových pražců byly analyzovány popisně a byl nalezen způsob vyčíslení svislé spojité tuhosti kolejové jízdní drá

  • Czech name

    Analýza tuhosti kolejové jízdní dráhy při dynamickém zatížení

  • Czech description

    Článek je věnovaný analýze kvality pražcového podloží při dynamickém zatížení pomocí měření svislého zatlačení pražců v kolejovém loži. V současné době bylo pozorováno množství závad geometrické polohy koleje v souvislosti s příliš vysokým namáháním kolejového lože, které způsobuje nepravidelné poklesy kolejového roštu. Vzniklé nepravidelnosti kolejové jízdní dráhy ve zpětné vazbě vedou ke zvýšení dynamického zatížení a k rozvoji dalších vad železničního svršku, např.: praskání srdcovek, příčné trhlinypražců, vytrhávání vrtulí apod. Analýza chování pražců v kolejovém loži zahrnuje jak teoretickou tak praktickou část. Za účelem nalezení příčiny a mechanismu vad a poruch bylo uskutečněno množství měření jak v běžné koleji, tak ve výhybkách. Záznamy svislých pohybů betonových pražců byly analyzovány popisně a byl nalezen způsob vyčíslení svislé spojité tuhosti kolejové jízdní drá

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1M0579" target="_blank" >1M0579: Centre for Integrated Design of Advanced Structures</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Nová železniční technika

  • ISSN

    1210-3942

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    15

  • Issue of the periodical within the volume

    6/2007

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    30-35

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database