All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Usage GNSS-RTK and GNSS permanent networks for railway geodetic control

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F16%3APU118327" target="_blank" >RIV/00216305:26110/16:PU118327 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití GNSS-RTK a permanentních sítí GNSS pro železniční bodové pole

  • Original language description

    Článek se zabývá formulací technologie přesného měření s využitím globálních navigačních satelitních systémů (GNSS) v železničním stavitelství pro realizaci prostorové polohy koleje v průběhu stavby nebo její následné údržby. Technnologie byla vyvinuta pro Správu železniční dopravní cesty, s.o. s cílem podpory automatizované technologie údržby prostorové polohy koleje na území České republiky (cca 64 350 km2 území). Článek popisuje základní kontext GNSS technologie v reálném čase a její použití pro přesné měření prostorové polohy koleje. Součástí technologie je i optimalizace zaměření v terénu založené na bázi řešení nejkratší (Hamiltonovy) cesty v grafu s dodatečnými podmínkami v uzlech. Optimalizace je řešena s ohledem na časovou a ekonomickou efektivitu Tecnologie umožňuje určení prostorové polohy s mezní odchylkou 10 až 15 mm vzhledem k nejbůližším permanentním stanicím CZEPOS na území České republiky

  • Czech name

    Využití GNSS-RTK a permanentních sítí GNSS pro železniční bodové pole

  • Czech description

    Článek se zabývá formulací technologie přesného měření s využitím globálních navigačních satelitních systémů (GNSS) v železničním stavitelství pro realizaci prostorové polohy koleje v průběhu stavby nebo její následné údržby. Technnologie byla vyvinuta pro Správu železniční dopravní cesty, s.o. s cílem podpory automatizované technologie údržby prostorové polohy koleje na území České republiky (cca 64 350 km2 území). Článek popisuje základní kontext GNSS technologie v reálném čase a její použití pro přesné měření prostorové polohy koleje. Součástí technologie je i optimalizace zaměření v terénu založené na bázi řešení nejkratší (Hamiltonovy) cesty v grafu s dodatečnými podmínkami v uzlech. Optimalizace je řešena s ohledem na časovou a ekonomickou efektivitu Tecnologie umožňuje určení prostorové polohy s mezní odchylkou 10 až 15 mm vzhledem k nejbůližším permanentním stanicím CZEPOS na území České republiky

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    DE - Earth magnetism, geodesy, geography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Družicové metody v geodézii a katastru

  • ISBN

    978-80-86433-60-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    64-72

  • Publisher name

    ECON Publishing, s.r.o.

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Feb 4, 2016

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article