Full-Scale Pavement Model for Testing of Non-Rigid Pavement Structures not only from Recycled Materials
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F22%3APU143420" target="_blank" >RIV/00216305:26110/22:PU143420 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://dspace.vutbr.cz/handle/11012/203429?show=full" target="_blank" >https://dspace.vutbr.cz/handle/11012/203429?show=full</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Full-scale model vozovky pro zkoušení konstrukcí netuhých vozovek nejen z recyklovaných materiálů
Original language description
Používání recyklátů do konstrukčních vrstev vozovek se pomalu stává hlavním tématem při výstavbě pozemních komunikací. Zkoušení a použití těchto materiálů v konstrukcích vozovek však může být odlišné oproti vozovkám z nových materiálů. Proto tento příspěvek pojednává o problematice používání recyklátů, a to zejména asfaltových, v konstrukčních vrstvách vozovek. V hlavní části se článek zaměřuje na zkoušení celého vozovkového souvrství pomocí Full-Scale modelu. V další části příspěvku jsou vysvětleny důvody pro zavedení tohoto modelu při zkoušení vozovek a je shrnuta vybraná zahraniční literatura o dané problematice. V závěru článku jsou pak uvedeny možné budoucí metody, které by mohly být využity ke zpřesnění získaných výsledků měření a přiblížení modelu ke skutečným podmínkám.
Czech name
Full-scale model vozovky pro zkoušení konstrukcí netuhých vozovek nejen z recyklovaných materiálů
Czech description
Používání recyklátů do konstrukčních vrstev vozovek se pomalu stává hlavním tématem při výstavbě pozemních komunikací. Zkoušení a použití těchto materiálů v konstrukcích vozovek však může být odlišné oproti vozovkám z nových materiálů. Proto tento příspěvek pojednává o problematice používání recyklátů, a to zejména asfaltových, v konstrukčních vrstvách vozovek. V hlavní části se článek zaměřuje na zkoušení celého vozovkového souvrství pomocí Full-Scale modelu. V další části příspěvku jsou vysvětleny důvody pro zavedení tohoto modelu při zkoušení vozovek a je shrnuta vybraná zahraniční literatura o dané problematice. V závěru článku jsou pak uvedeny možné budoucí metody, které by mohly být využity ke zpřesnění získaných výsledků měření a přiblížení modelu ke skutečným podmínkám.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
20101 - Civil engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů