Universal physical model of the front wheel axle
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F08%3APR23229" target="_blank" >RIV/00216305:26210/08:PR23229 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Univerzální fyzikální model přední nápravy
Original language description
U osobních automobilů se lze setkat s hlukovým projevem, který souvisí s vůlemi v oblasti diferenciálu převodovky. Experimenty na reálném vozidle s sebou nesou řadu problémů, především hluk pozadí (pohonného agregátu, výfuku apod.) převyšuje hladinu hluku sledovaného objektu, což znemožňuje použití standardních měřících postupů. Je nutné oddělené měření mimo vozidlo s jiným zdrojem buzení než je spalovací motor. Funkční vzor simuluje úplnou zástavbu předního kola vozu Škoda Fabia. Diferenciál s upevněnou poloosou je instalován na otočném rameni, kterým svisle pohybuje excentr a simuluje tak budící vibrace hnací jednotky.
Czech name
Univerzální fyzikální model přední nápravy
Czech description
U osobních automobilů se lze setkat s hlukovým projevem, který souvisí s vůlemi v oblasti diferenciálu převodovky. Experimenty na reálném vozidle s sebou nesou řadu problémů, především hluk pozadí (pohonného agregátu, výfuku apod.) převyšuje hladinu hluku sledovaného objektu, což znemožňuje použití standardních měřících postupů. Je nutné oddělené měření mimo vozidlo s jiným zdrojem buzení než je spalovací motor. Funkční vzor simuluje úplnou zástavbu předního kola vozu Škoda Fabia. Diferenciál s upevněnou poloosou je instalován na otočném rameni, kterým svisle pohybuje excentr a simuluje tak budící vibrace hnací jednotky.
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
JR - Other machinery industry
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
Suspenzor
Numerical identification
—
Technical parameters
Max. frekvence: 200 Hz Max. amplituda: 0.5 mm
Economical parameters
Náklady na stavbu modelu: 10 000,-Kč
Application category by cost
—
Owner IČO
00216305
Owner name
ÚK-odbor konstruování strojů
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licence fee requirement
N - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje licenční poplatek
Web page
—