All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Small Experimental Vehicle Drivetrain

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F11%3APR25838" target="_blank" >RIV/00216305:26210/11:PR25838 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.iae.fme.vutbr.cz/cs/system/files/2011_FV_Blatak-Hnaci_ustroji_maleho_experimentalniho_vozidla.pdf" target="_blank" >http://www.iae.fme.vutbr.cz/cs/system/files/2011_FV_Blatak-Hnaci_ustroji_maleho_experimentalniho_vozidla.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hnací ústrojí malého experimentálního vozidla

  • Original language description

    Hnací ústrojí přenáší výkon z motoru vozidla na jeho kola. Navržené hnací ústrojí se pro malé experimentální vozidlo skládá se z diferenciálu se zvýšenou svorností, řetězového pohonu (napínání rotačním pohybem), hnacích hřídelí (homokinetické klouby Tripod). Celé hnací ústrojí je optimalizováno pro maximální účinnost přenosu výkonu z motoru na kola vozidla. Převodové poměry jsou nastaveny tak, aby odpovídaly využití vozu jako experimentálního vozidla pro výzkum jízdní dynamiky.

  • Czech name

    Hnací ústrojí malého experimentálního vozidla

  • Czech description

    Hnací ústrojí přenáší výkon z motoru vozidla na jeho kola. Navržené hnací ústrojí se pro malé experimentální vozidlo skládá se z diferenciálu se zvýšenou svorností, řetězového pohonu (napínání rotačním pohybem), hnacích hřídelí (homokinetické klouby Tripod). Celé hnací ústrojí je optimalizováno pro maximální účinnost přenosu výkonu z motoru na kola vozidla. Převodové poměry jsou nastaveny tak, aby odpovídaly využití vozu jako experimentálního vozidla pro výzkum jízdní dynamiky.

Classification

  • Type

    G<sub>funk</sub> - Functional sample

  • CEP classification

    JQ - Machinery and tools

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/ED0002%2F01%2F01" target="_blank" >ED0002/01/01: NETME Centre (New Technologies for Mechanical Engineering)</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    Hnací ústrojí F

  • Numerical identification

  • Technical parameters

    Hmotnost diferenciál se zvýšenou svorností Drexler ? 2,23 kg. Délka hnacích hřídelů 325,5 mm, převodové poměry (0,39, 0,53, 0,67, 0,85, 1,04, 1,23; stálý převod 0,27). Jedná se o jedinečné zařízení, které je využíváno pouze pracovníky Vysokého učení technického v Brně k vědeckovýzkumným účelům. Zařízení není licencováno a je umístěno v laboratořích C3 Ústavu automobilního a dopravního zařízení, Technická 2896/2, 616 69 Brno.

  • Economical parameters

    Náklady na stavbu funkčního vzorku 68000 Kč

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    00216305

  • Owner name

    Ústav automobilního a dopravního inženýrství

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Licence fee requirement

  • Web page