All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

WP17M04: Electronic control unit with intelligent control of the torque

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F16%3APR28931" target="_blank" >RIV/00216305:26210/16:PR28931 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.iae.fme.vutbr.cz/userfiles/uadi/files/Funkcni%20vzorky/2016/2016_FV_TDM_ECU.pdf" target="_blank" >http://www.iae.fme.vutbr.cz/userfiles/uadi/files/Funkcni%20vzorky/2016/2016_FV_TDM_ECU.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    WP17M04: Elektronická řídicí jednotka podvozku s inteligentním ovládáním toku krouticího momentu.

  • Original language description

    Elektronická řídicí jednotka ECU slouží k inteligentnímu řízení toku hnacího momentu. Je určena pro implementaci vyvinutého řídicího algoritmu pro automatické řízení uzavírání diferenciálu. Tato ECU bude součástí celku mechatronického systému TDM – Tatra Drive Management pro inteligentní řízení toku krouticího momentu.

  • Czech name

    WP17M04: Elektronická řídicí jednotka podvozku s inteligentním ovládáním toku krouticího momentu.

  • Czech description

    Elektronická řídicí jednotka ECU slouží k inteligentnímu řízení toku hnacího momentu. Je určena pro implementaci vyvinutého řídicího algoritmu pro automatické řízení uzavírání diferenciálu. Tato ECU bude součástí celku mechatronického systému TDM – Tatra Drive Management pro inteligentní řízení toku krouticího momentu.

Classification

  • Type

    G<sub>funk</sub> - Functional sample

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20302 - Applied mechanics

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Josef Bozek Competence Centre for Automotive Industry</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    TDM_ECU

  • Numerical identification

    131512

  • Technical parameters

    Využitím tohoto zařízení lze automaticky uzavírat diferenciál a řídit inteligentně tok krouticího momentu. Základní návrh elektronické řídicí jednotky vychází z hlediska použitých snímačů a akčních členů pro mechatronický systém hnacího traktu. Vývoj je zaměřen na sofistikované řízení uzavírání příslušných diferenciálů různých uspořádání hnacího traktu vozidla. Signály z řídicí jednotky ovládají mechanické zubové spojky pomocí pneumatického válce, který je řízen akčním členem. Zařízení je umístěno ve společnosti TATRA TRUCKS a.s., Areál Tatry 1450/1, 742 21 Kopřivnice, Česká republika.

  • Economical parameters

    Využití elektronické řídicí jednotky pro inteligentní řízení toku hnacího momentu umožní dosáhnout výrazných úspor v palivu využití hnacího momentu bez zásahu řidiče, jelikož uzavírání je realizováno kontrolním algoritmem, který inteligentně řídí tok krouticího momentu. Pro komerční využití je třeba se obrátit na společnost TATRA TRUCKS a.s. – Ing. Radomír Smolka, technický ředitel.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

  • Owner name

    Ústav automobilního a dopravního inženýrství

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Licence fee requirement

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Web page

    http://www.iae.fme.vutbr.cz/userfiles/uadi/files/Funkcni%20vzorky/2016/2016_FV_TDM_ECU.pdf