All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Algorithm for loading effects correction

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F20%3APR34383" target="_blank" >RIV/00216305:26210/20:PR34383 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://lu.fme.vutbr.cz" target="_blank" >http://lu.fme.vutbr.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Korekční algoritmus pro vlivy zatížení

  • Original language description

    Software slouží k určení výrobního tvaru křídla tak, aby během provozního stavu byl tvar křídla v ideálním případě totožný s návrhovým tvarem křídla, což lze zaručit pouze při návrhu výrobního tvaru pro jeden případ zatížení. V případě návrhu geometrie křídla pro několik případů zatížení najde software kompromisní výrobní tvar na základě definovaných vah jednotlivých případů zatížení (z definice vah letových a hmotnostních případů). Nedílnou součástí programu je výpočet torzní a ohybové deformace poddajného křídla letounu vlivem jeho provozního zatížení, tj. aerodynamickými a hmotovými silami a momenty, a výpočet rozložení zatížení těmito silami a momenty po rozpětí křídla.

  • Czech name

    Korekční algoritmus pro vlivy zatížení

  • Czech description

    Software slouží k určení výrobního tvaru křídla tak, aby během provozního stavu byl tvar křídla v ideálním případě totožný s návrhovým tvarem křídla, což lze zaručit pouze při návrhu výrobního tvaru pro jeden případ zatížení. V případě návrhu geometrie křídla pro několik případů zatížení najde software kompromisní výrobní tvar na základě definovaných vah jednotlivých případů zatížení (z definice vah letových a hmotnostních případů). Nedílnou součástí programu je výpočet torzní a ohybové deformace poddajného křídla letounu vlivem jeho provozního zatížení, tj. aerodynamickými a hmotovými silami a momenty, a výpočet rozložení zatížení těmito silami a momenty po rozpětí křídla.

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20304 - Aerospace engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FV40074" target="_blank" >FV40074: Adaptive geometry technology</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Internal product ID

    Software FlexWing

  • Technical parameters

    není relevantní, specifikuje Smlouva o využití výsledků - bude uzavřena před ukončením projektu

  • Economical parameters

    není relevantní, specifikuje Smlouva o využití výsledků - bude uzavřena před ukončením projektu

  • Owner IČO

    00216305

  • Owner name

    Vysoké učení technické v Brně