Czech firms from the modern marketing philosophy point of view -Total Customer Satisfaction
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F00%3A00000063" target="_blank" >RIV/00216305:26510/00:00000063 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
České firmy z pohledu moderní marketingové filozofie-Total Customer Satisfaction
Original language description
Příspěvek se zabývá hledáním souvislostí mezi moderní marketingovou filozofii (TCS) a jejím uplatňováním v českých podnicích a jednotlivými typy firemní kultury podle typologie autorů Camerun-Quinn.Poznatky vychází z výsledku předvýzkumu realizovaného vrámci Institucionálního výzkumu strategického řízení v českých firmách.
Czech name
České firmy z pohledu moderní marketingové filozofie-Total Customer Satisfaction
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2000
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MendelNet 2000
ISBN
80-7302-005-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
—
Publisher name
Fakulta podnikatelská
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—