OCI-tool for company behaviour explanation to the relation of customer satisfaction marketing concept implementation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F03%3APU43437" target="_blank" >RIV/00216305:26510/03:PU43437 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
OCI-nástroj pro vysvětlení chování podniku ve vztahu k implementaci marketingové koncepce zaměřené na spokojenost zákazníka
Original language description
Z předchozích zjištění se zdá, že uplatňování marketingové koncepce podniku založené na principech úplné spokojenosti zákazníka je významné pro další rozvoj českých podniků. V marketingové literatuře se čím dál, tím častěji objevují myšlenky, které doporučují obrátit pozornost právě k firemní kultuře při uplatňování marketingových koncepcí do podnikové praxe. V našem výzkumu jsme se snažili spojit tyto myšlenky. Ve výzkumu jsme použili empirický nástroj OCI (Organisational Charakter Index) W. Bridgese,který umožňuje pochopit chování podniku na základě typologie. Jedním z cílů bylo ověřit tento nástroj v českých podnicích a využít ho k charakterizování a vysvětlení chování podniků ve vztahu k marketingové koncepci, hlavně z pohledu její implementace.
Czech name
OCI-nástroj pro vysvětlení chování podniku ve vztahu k implementaci marketingové koncepce zaměřené na spokojenost zákazníka
Czech description
Z předchozích zjištění se zdá, že uplatňování marketingové koncepce podniku založené na principech úplné spokojenosti zákazníka je významné pro další rozvoj českých podniků. V marketingové literatuře se čím dál, tím častěji objevují myšlenky, které doporučují obrátit pozornost právě k firemní kultuře při uplatňování marketingových koncepcí do podnikové praxe. V našem výzkumu jsme se snažili spojit tyto myšlenky. Ve výzkumu jsme použili empirický nástroj OCI (Organisational Charakter Index) W. Bridgese,který umožňuje pochopit chování podniku na základě typologie. Jedním z cílů bylo ověřit tento nástroj v českých podnicích a využít ho k charakterizování a vysvětlení chování podniků ve vztahu k marketingové koncepci, hlavně z pohledu její implementace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
New Trends of the Development of Industry
ISBN
80-214-2518-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Technická 2
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Nov 26, 2003
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—