All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

OCI-tool for company behaviour explanation to the relation of customer satisfaction marketing concept implementation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F03%3APU43437" target="_blank" >RIV/00216305:26510/03:PU43437 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    OCI-nástroj pro vysvětlení chování podniku ve vztahu k implementaci marketingové koncepce zaměřené na spokojenost zákazníka

  • Original language description

    Z předchozích zjištění se zdá, že uplatňování marketingové koncepce podniku založené na principech úplné spokojenosti zákazníka je významné pro další rozvoj českých podniků. V marketingové literatuře se čím dál, tím častěji objevují myšlenky, které doporučují obrátit pozornost právě k firemní kultuře při uplatňování marketingových koncepcí do podnikové praxe. V našem výzkumu jsme se snažili spojit tyto myšlenky. Ve výzkumu jsme použili empirický nástroj OCI (Organisational Charakter Index) W. Bridgese,který umožňuje pochopit chování podniku na základě typologie. Jedním z cílů bylo ověřit tento nástroj v českých podnicích a využít ho k charakterizování a vysvětlení chování podniků ve vztahu k marketingové koncepci, hlavně z pohledu její implementace.

  • Czech name

    OCI-nástroj pro vysvětlení chování podniku ve vztahu k implementaci marketingové koncepce zaměřené na spokojenost zákazníka

  • Czech description

    Z předchozích zjištění se zdá, že uplatňování marketingové koncepce podniku založené na principech úplné spokojenosti zákazníka je významné pro další rozvoj českých podniků. V marketingové literatuře se čím dál, tím častěji objevují myšlenky, které doporučují obrátit pozornost právě k firemní kultuře při uplatňování marketingových koncepcí do podnikové praxe. V našem výzkumu jsme se snažili spojit tyto myšlenky. Ve výzkumu jsme použili empirický nástroj OCI (Organisational Charakter Index) W. Bridgese,který umožňuje pochopit chování podniku na základě typologie. Jedním z cílů bylo ověřit tento nástroj v českých podnicích a využít ho k charakterizování a vysvětlení chování podniků ve vztahu k marketingové koncepci, hlavně z pohledu její implementace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2003

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    New Trends of the Development of Industry

  • ISBN

    80-214-2518-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Technická 2

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Nov 26, 2003

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article