All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

New Challenge for Marketing Management- Integrated Approach to Key Stakeholders

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79635" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU79635 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    NOVÁ VÝZVA PRO MARKETINGOVÝ MANAGEMENT PODNIKU-INTEGROVANÝ PŘÍSTUP KE KLÍČOVÝM STAKEHOLDRŮM

  • Original language description

    Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika integrovaného přístupu ke klíčovým stakeholdrům, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámciširšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 60 malých podniků v každé zemi. Data a výsledky použity v příspěvku jsou pouze z českých podniků. Zaměření na identifikování klíčových stakeholdrů a jejích významů pro úspěch podniku, důvodů podniků k vytváření vztahů se stakeholdry se zdá být vhodným

  • Czech name

    NOVÁ VÝZVA PRO MARKETINGOVÝ MANAGEMENT PODNIKU-INTEGROVANÝ PŘÍSTUP KE KLÍČOVÝM STAKEHOLDRŮM

  • Czech description

    Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika integrovaného přístupu ke klíčovým stakeholdrům, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámciširšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 60 malých podniků v každé zemi. Data a výsledky použity v příspěvku jsou pouze z českých podniků. Zaměření na identifikování klíčových stakeholdrů a jejích významů pro úspěch podniku, důvodů podniků k vytváření vztahů se stakeholdry se zdá být vhodným

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové trendy v Mnažmente

  • ISBN

    978-80-8075-370-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Trenčianska Univerzita A.Dubčeka

  • Place of publication

    Trenčín, SK

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    Nov 26, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article