Managing relationships with stakeholders - starting point for integrated company communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU80070" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU80070 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků
Original language description
Zaměření na zákazníka a jeho spokojenost přinesla v oblasti rozvoje podniků mnoho pozitiv, nicméně dnešní konkurenční prostředí nutí podnikovou a podnikatelskou praxi hledat další možnosti, jak zajistit úspěšnost svého podnikání a fungování na domácích amezinárodních trzích. Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika řízené komunikace s klíčovými stakeholdry, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku
Czech name
Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků
Czech description
Zaměření na zákazníka a jeho spokojenost přinesla v oblasti rozvoje podniků mnoho pozitiv, nicméně dnešní konkurenční prostředí nutí podnikovou a podnikatelskou praxi hledat další možnosti, jak zajistit úspěšnost svého podnikání a fungování na domácích amezinárodních trzích. Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika řízené komunikace s klíčovými stakeholdry, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy v marketingovej komunikácii
ISBN
978-80-8105-090-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
15
Pages from-to
—
Publisher name
FMK UCM v Trnave
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava, SK
Event date
Nov 20, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—