Požadavky na rozvoj vzdělávání v oblasti managementu vyvolané potřebou rozvoje intelektuální kapitálu firem
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F04%3APU49415" target="_blank" >RIV/00216305:26510/04:PU49415 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Požadavky na rozvoj vzdělávání v oblasti managementu vyvolané potřebou rozvoje intelektuální kapitálu firem
Original language description
Vzdělávání v oblasti managementu a ekonomických disciplín prožilo v České republice v posledních 15 letech výrazný rozvoj. Společenská poptávka inicializovala vznik řady institucí a oborů, které se na danou oblast zaměřily. V celosvětovém kontextu pak dochází ke zvyšování významu znalostí jako konkurenční výhody, rozvoji intelektuálního kapitálu a následně se objevují nové požadavky na vzdělávací systémy, rozvoj zaměstnanců ve firmách, podporu celoživotního vzdělávání apod. Řada firem investuje nemalé pprostředky do rozvoje svých zaměstnanců. Rozvíjí se výukové technologie poskytující značné možnosti jak inovovat výukové procesy. Přesto se stále objevuje mnoho problémů. Lze hovořit o bariérách rozvoje vzdělávání a následně tedy také rozvoje schopnostímanagementu a zaměstnanců obecně? Pravděpodobně ano. Není ovšem možné a ani účelné hledat jediného viníka problémů. Spíše jde o jejich řešení. Obsahem tohoto příspěvku je možné hodnocení vztahu rozvoje intelektuálního kapitálu, problematik
Czech name
Požadavky na rozvoj vzdělávání v oblasti managementu vyvolané potřebou rozvoje intelektuální kapitálu firem
Czech description
Vzdělávání v oblasti managementu a ekonomických disciplín prožilo v České republice v posledních 15 letech výrazný rozvoj. Společenská poptávka inicializovala vznik řady institucí a oborů, které se na danou oblast zaměřily. V celosvětovém kontextu pak dochází ke zvyšování významu znalostí jako konkurenční výhody, rozvoji intelektuálního kapitálu a následně se objevují nové požadavky na vzdělávací systémy, rozvoj zaměstnanců ve firmách, podporu celoživotního vzdělávání apod. Řada firem investuje nemalé pprostředky do rozvoje svých zaměstnanců. Rozvíjí se výukové technologie poskytující značné možnosti jak inovovat výukové procesy. Přesto se stále objevuje mnoho problémů. Lze hovořit o bariérách rozvoje vzdělávání a následně tedy také rozvoje schopnostímanagementu a zaměstnanců obecně? Pravděpodobně ano. Není ovšem možné a ani účelné hledat jediného viníka problémů. Spíše jde o jejich řešení. Obsahem tohoto příspěvku je možné hodnocení vztahu rozvoje intelektuálního kapitálu, problematik
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
EDMAN 04
ISBN
80-86596-50-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
401-412
Publisher name
Sdružení EVIDA Plzeň
Place of publication
Plzeň
Event location
Brno, ČR
Event date
Aug 26, 2004
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—