All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Traditional marketing is not enough in the innovation process

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78108" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78108 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Tradiční marketing v inovačním procesu nestačí

  • Original language description

    Inovace přispívá k získání konkurenční výhody. Inovace je více než pouhá idea nebo nápad, je to implementace, uvedení nápadu v život. Bez uvedení inovace na trh není proces implementace kompletní a inovace se tak nedá považovat za realizovanou. Paralelněproto musí s řešením technickým problémů probíhat činnosti spojené s přípravou trhu a příslušné marketingové aktivity k propagaci nového produktu. Autor v tomto článku popisuje jednotlivé postupy a kroky tradičního marketingu a jejich možné použití v inovačním procesu.

  • Czech name

    Tradiční marketing v inovačním procesu nestačí

  • Czech description

    Inovace přispívá k získání konkurenční výhody. Inovace je více než pouhá idea nebo nápad, je to implementace, uvedení nápadu v život. Bez uvedení inovace na trh není proces implementace kompletní a inovace se tak nedá považovat za realizovanou. Paralelněproto musí s řešením technickým problémů probíhat činnosti spojené s přípravou trhu a příslušné marketingové aktivity k propagaci nového produktu. Autor v tomto článku popisuje jednotlivé postupy a kroky tradičního marketingu a jejich možné použití v inovačním procesu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník Mezinárodní konference Management, economics and business development in the new european conditions. - VI. International Scientific Conference. Faculty of Businness and Management Brno University of Technology.

  • ISBN

    978-80-7204-582-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Neuveden

  • Place of publication

    Neuveden

  • Event location

    Brno

  • Event date

    May 23, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article