Traditional marketing is not enough in the innovation process
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78108" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78108 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tradiční marketing v inovačním procesu nestačí
Original language description
Inovace přispívá k získání konkurenční výhody. Inovace je více než pouhá idea nebo nápad, je to implementace, uvedení nápadu v život. Bez uvedení inovace na trh není proces implementace kompletní a inovace se tak nedá považovat za realizovanou. Paralelněproto musí s řešením technickým problémů probíhat činnosti spojené s přípravou trhu a příslušné marketingové aktivity k propagaci nového produktu. Autor v tomto článku popisuje jednotlivé postupy a kroky tradičního marketingu a jejich možné použití v inovačním procesu.
Czech name
Tradiční marketing v inovačním procesu nestačí
Czech description
Inovace přispívá k získání konkurenční výhody. Inovace je více než pouhá idea nebo nápad, je to implementace, uvedení nápadu v život. Bez uvedení inovace na trh není proces implementace kompletní a inovace se tak nedá považovat za realizovanou. Paralelněproto musí s řešením technickým problémů probíhat činnosti spojené s přípravou trhu a příslušné marketingové aktivity k propagaci nového produktu. Autor v tomto článku popisuje jednotlivé postupy a kroky tradičního marketingu a jejich možné použití v inovačním procesu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník Mezinárodní konference Management, economics and business development in the new european conditions. - VI. International Scientific Conference. Faculty of Businness and Management Brno University of Technology.
ISBN
978-80-7204-582-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
—
Publisher name
Neuveden
Place of publication
Neuveden
Event location
Brno
Event date
May 23, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—