Marketing management of schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85785" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85785 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingové řízení školy
Original language description
Autor zrpacoval heslo Marketingové řízení školy do publikace Pedagogická encyklopedii (Jan Průcha ed.)., která byla vydána v celkovém rozsahu 935 stran. V tomto hesle se autor zabývá marketingovým řízení vzdělávacích institucí na všech vzdělávacích stupních. Podrobně popisuje prostředí školy, trh vzdělávacích služeb, informační systém školy, marketingovým mixem vzdělávacích institucí a to včetně lidského faktoru, relačním marketingem školy a evaluací fungování školy.
Czech name
Marketingové řízení školy
Czech description
Autor zrpacoval heslo Marketingové řízení školy do publikace Pedagogická encyklopedii (Jan Průcha ed.)., která byla vydána v celkovém rozsahu 935 stran. V tomto hesle se autor zabývá marketingovým řízení vzdělávacích institucí na všech vzdělávacích stupních. Podrobně popisuje prostředí školy, trh vzdělávacích služeb, informační systém školy, marketingovým mixem vzdělávacích institucí a to včetně lidského faktoru, relačním marketingem školy a evaluací fungování školy.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů