All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing managment of schools - 2. widened edition

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85784" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85784 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání

  • Original language description

    Druhé vydání publikace se podrobně zabývá marketingovým řízení vzdělávacích institucí na všech vzdělávacích stupních. Podrobně popisuje prostředí školy, trh vzdělávacích služeb, informační systém školy, marketingovým mixem vzdělávacích institucí a to včetně lidského faktoru, relačním marketingem školy a evaluací fungování školy. Jedná se o rozšířené vydání, rozsah nového textu činí 4 AA (80 normostran) a rozsah změněno textu celkem činí 6,5 AA tj. další změny provedeny ve 130 stranách textu.

  • Czech name

    Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání

  • Czech description

    Druhé vydání publikace se podrobně zabývá marketingovým řízení vzdělávacích institucí na všech vzdělávacích stupních. Podrobně popisuje prostředí školy, trh vzdělávacích služeb, informační systém školy, marketingovým mixem vzdělávacích institucí a to včetně lidského faktoru, relačním marketingem školy a evaluací fungování školy. Jedná se o rozšířené vydání, rozsah nového textu činí 4 AA (80 normostran) a rozsah změněno textu celkem činí 6,5 AA tj. další změny provedeny ve 130 stranách textu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7357-494-9

  • Number of pages

    328

  • Publisher name

    Wolters Kluwer

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book