Marketing managment of schools - 2. widened edition
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85784" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85784 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání
Original language description
Druhé vydání publikace se podrobně zabývá marketingovým řízení vzdělávacích institucí na všech vzdělávacích stupních. Podrobně popisuje prostředí školy, trh vzdělávacích služeb, informační systém školy, marketingovým mixem vzdělávacích institucí a to včetně lidského faktoru, relačním marketingem školy a evaluací fungování školy. Jedná se o rozšířené vydání, rozsah nového textu činí 4 AA (80 normostran) a rozsah změněno textu celkem činí 6,5 AA tj. další změny provedeny ve 130 stranách textu.
Czech name
Marketingové řízení školy - 2. aktualizavané vydání
Czech description
Druhé vydání publikace se podrobně zabývá marketingovým řízení vzdělávacích institucí na všech vzdělávacích stupních. Podrobně popisuje prostředí školy, trh vzdělávacích služeb, informační systém školy, marketingovým mixem vzdělávacích institucí a to včetně lidského faktoru, relačním marketingem školy a evaluací fungování školy. Jedná se o rozšířené vydání, rozsah nového textu činí 4 AA (80 normostran) a rozsah změněno textu celkem činí 6,5 AA tj. další změny provedeny ve 130 stranách textu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7357-494-9
Number of pages
328
Publisher name
Wolters Kluwer
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—