Application of the results of European Social Survey and Schwartz value orientations in the area of advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU96531" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU96531 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy
Original language description
Příspěvek se zabývá hodnotovými orientacemi v evropské společnosti. Vychází z konceptu Shaloma Schwartze, jehož využívá od roku 2002 i European Social Survey. Příspěvek se zaměřuje zejména na aplikaci metodiky Shaloma Schwartze a European Social Survey do oblasti marketingu a reklamy.
Czech name
Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy
Czech description
Příspěvek se zabývá hodnotovými orientacemi v evropské společnosti. Vychází z konceptu Shaloma Schwartze, jehož využívá od roku 2002 i European Social Survey. Příspěvek se zaměřuje zejména na aplikaci metodiky Shaloma Schwartze a European Social Survey do oblasti marketingu a reklamy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
International workshop for PhD students
ISBN
978-80-214-4348-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
1-6
Publisher name
VUT v Brně, Fakulta podnikatelská
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Nov 25, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—