Use of information and communication technology as effective tools for tertiary education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU100588" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU100588 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití informačních a komunikačních technologií jako efektivního nástroje pro terciární vzdělávání
Original language description
Mezi podstatné rysy dnešní společnosti můžeme bezesporu zařadit prudký rozvoj moderních informačních a komunikačních technologií (ICT). Rozvoj ICT současně ovlivňuje život univerzit a vysokých škol v ČR, procházejících v posledních letech mnoha proměnami. Kompetence efektivně ovládat ICT prostředky se stává jednou ze stěžejních pro budoucí úspěch. Článek je zaměřen na problematiku zapojení informačních a komunikačních technologií do výuky v prostředí vysokých škol. Konkrétní V konkrétní případ je situován do prostředí výuky na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně (FP v Brně). Autoři vychází z průzkumu, který je na této fakultě pravidelně realizován a je zaměřen na problematiku přístupu a využití, matematických a statistických metod.Autoři identifikují důsledky využití ICT společně s kognitivními technologiemi a přístupem, jako cestu k upevnění a posílení pozice matematických discip
Czech name
Využití informačních a komunikačních technologií jako efektivního nástroje pro terciární vzdělávání
Czech description
Mezi podstatné rysy dnešní společnosti můžeme bezesporu zařadit prudký rozvoj moderních informačních a komunikačních technologií (ICT). Rozvoj ICT současně ovlivňuje život univerzit a vysokých škol v ČR, procházejících v posledních letech mnoha proměnami. Kompetence efektivně ovládat ICT prostředky se stává jednou ze stěžejních pro budoucí úspěch. Článek je zaměřen na problematiku zapojení informačních a komunikačních technologií do výuky v prostředí vysokých škol. Konkrétní V konkrétní případ je situován do prostředí výuky na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně (FP v Brně). Autoři vychází z průzkumu, který je na této fakultě pravidelně realizován a je zaměřen na problematiku přístupu a využití, matematických a statistických metod.Autoři identifikují důsledky využití ICT společně s kognitivními technologiemi a přístupem, jako cestu k upevnění a posílení pozice matematických discip
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z mezinárodní v Znalosti pro tržní praxi 2012 Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu
ISBN
978-80-87533-04-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
229-236
Publisher name
UP v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Sep 6, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—