All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Assessment Framework for Ideation within Innovation Activities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU100937" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU100937 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnotící rámec generování nápadů v rámci inovačních aktivit

  • Original language description

    Měření výkonnosti inovačních aktivit a zejména počáteční kreativní invenční fáze je jedním z nejvíce rozhodujících prvků úspěchu inovace. Velmi důležité je měření inovačních vstupů, nejčastěji za pomoci nefinančních ukazatelů. Míra jejich naplnění svědčío tom, že inovace má šanci být po svém dokončení rentabilní. Podniky zabývající se inovacemi stále hledají odpovídající ukazatele pro hodnocení inovací. Inovační metriky by měly motivovat manažery a pracovníky k realizaci úspěšných inovací napojených přímo na strategii podniku. Cílem tohoto článku je představit hrubý rámec pro měření prvotní fáze inovačního procesu, tj. generování nápadů.

  • Czech name

    Hodnotící rámec generování nápadů v rámci inovačních aktivit

  • Czech description

    Měření výkonnosti inovačních aktivit a zejména počáteční kreativní invenční fáze je jedním z nejvíce rozhodujících prvků úspěchu inovace. Velmi důležité je měření inovačních vstupů, nejčastěji za pomoci nefinančních ukazatelů. Míra jejich naplnění svědčío tom, že inovace má šanci být po svém dokončení rentabilní. Podniky zabývající se inovacemi stále hledají odpovídající ukazatele pro hodnocení inovací. Inovační metriky by měly motivovat manažery a pracovníky k realizaci úspěšných inovací napojených přímo na strategii podniku. Cílem tohoto článku je představit hrubý rámec pro měření prvotní fáze inovačního procesu, tj. generování nápadů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2012

  • ISBN

    978-80-905243-3-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    3771

  • Pages from-to

    3344-3352

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Dec 10, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article