E-learning in adult education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU101079" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU101079 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
E-learning ve vzdělávání dospělých
Original language description
Na základě provedené analýzy informačních zdrojů vztahujících se k celkovému profilu specifického výzkumu, byla provedena analýza možností vzdělávání pro vymezené oblasti „Internetové nástroje pro celoživotní vzdělávání v sektoru ICT“ a z této části pak vybrána oblast „E-learning ve vzdělávání dospělých“. Požadovaným cílem bude vyjádření modelu rozhraní technických prostředí a člověka k tvorbě nového kybernetického pojetí e-learningu. Výsledky tohoto výzkumu budou sloužit především k systémovému pojetí uvedených stěžejních otázek e-learningu pro rozvoj vědního oboru (tvorba modelu e-learningového prostředí, modelování tohoto prostředí na PC, užití nového kybernetického pojetí technických a sociálních rozhraní a užití nových metod umělé inteligence jako prostředí pro získávání trénovacího a učícího procesu). Dále v pedagogické činnosti – zejména v aplikační oblasti využití ICT a prostředí elektronického podnikání (obchodu) s informacemi. Pak také pro další směrování výzkumných úkolů a zaměření diplomových a doktorských disertačních prací.
Czech name
E-learning ve vzdělávání dospělých
Czech description
Na základě provedené analýzy informačních zdrojů vztahujících se k celkovému profilu specifického výzkumu, byla provedena analýza možností vzdělávání pro vymezené oblasti „Internetové nástroje pro celoživotní vzdělávání v sektoru ICT“ a z této části pak vybrána oblast „E-learning ve vzdělávání dospělých“. Požadovaným cílem bude vyjádření modelu rozhraní technických prostředí a člověka k tvorbě nového kybernetického pojetí e-learningu. Výsledky tohoto výzkumu budou sloužit především k systémovému pojetí uvedených stěžejních otázek e-learningu pro rozvoj vědního oboru (tvorba modelu e-learningového prostředí, modelování tohoto prostředí na PC, užití nového kybernetického pojetí technických a sociálních rozhraní a užití nových metod umělé inteligence jako prostředí pro získávání trénovacího a učícího procesu). Dále v pedagogické činnosti – zejména v aplikační oblasti využití ICT a prostředí elektronického podnikání (obchodu) s informacemi. Pak také pro další směrování výzkumných úkolů a zaměření diplomových a doktorských disertačních prací.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
eLearning 2012
ISBN
978-80-7435-228-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
166
Pages from-to
93-96
Publisher name
Gaudeamus, Univezita Hradec Králové
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Nov 6, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—