Choice of Marketing Activities in Relation to Company Size
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU101278" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU101278 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Volba marketingových činností vzhledem k velikosti podniku
Original language description
Cílem článku je prezentovat vybrané údaje získané z primárního výzkumu, který se týká výběru marketingových aktivit použít v českém podnikatelském prostředí s ohledem na jejich velikost. Aktuální vysoce konkurenční prostředí vyvolává trvalý tlak na společnosti, které sledují a přizpůsobují se důležitým trendům a změnám, aby si udrželi plánovanou pozici na cílových trzích. Logickou reakcí na změny a požadavky je užití kombinace marketingových aktivit v marketingovém řízení. Metody pro článek byly využitypro získání údajů v primárním výzkumu pomocí dotazníkového šetření a zpracování statistickým softwarem IBM SPSS Statistics 20. Výzkumný vzorek tvoří 147 společností v roce 2010 a 115 společností v roce 2011. Všechny společnosti působí v českém prostředía byli vybrány náhodně. Hlavním vědeckým cílem je analyzovat stav marketingového řízení a určit, zda existuje vztah mezi volbou marketingových ak
Czech name
Volba marketingových činností vzhledem k velikosti podniku
Czech description
Cílem článku je prezentovat vybrané údaje získané z primárního výzkumu, který se týká výběru marketingových aktivit použít v českém podnikatelském prostředí s ohledem na jejich velikost. Aktuální vysoce konkurenční prostředí vyvolává trvalý tlak na společnosti, které sledují a přizpůsobují se důležitým trendům a změnám, aby si udrželi plánovanou pozici na cílových trzích. Logickou reakcí na změny a požadavky je užití kombinace marketingových aktivit v marketingovém řízení. Metody pro článek byly využitypro získání údajů v primárním výzkumu pomocí dotazníkového šetření a zpracování statistickým softwarem IBM SPSS Statistics 20. Výzkumný vzorek tvoří 147 společností v roce 2010 a 115 společností v roce 2011. Všechny společnosti působí v českém prostředía byli vybrány náhodně. Hlavním vědeckým cílem je analyzovat stav marketingového řízení a určit, zda existuje vztah mezi volbou marketingových ak
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2012
Issue of the periodical within the volume
12
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
56-67
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—