All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application of techniques based on the focus group and group discussion in the research of perception of relations between image and the success of the company

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F13%3APU103987" target="_blank" >RIV/00216305:26510/13:PU103987 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aplikace technik založených na focus group a skupinové diskuzi při výzkumu vnímání vztahu image a úspěchu podniku: potenciál a limity využití

  • Original language description

    Metody kvalitativního výzkumu jsou obecně považovány za méně vhodné pro výzkumy, jejichž výsledky mají být zobecněny. Při hledání nových východisek a zkoumání obtížně kvantifikovatelných jevů je však využití těchto metod jednoznačně odůvodnitelné. Předkládaný příspěvek nastiňuje použití kvalitativního přístupu účelového skupinového rozhovoru založeného na technikách vycházejících z focus group a skupinové diskuze při výzkumu zaměřeném na image podniku ve vztahu k jeho úspěchu v tržním prostředí.

  • Czech name

    Aplikace technik založených na focus group a skupinové diskuzi při výzkumu vnímání vztahu image a úspěchu podniku: potenciál a limity využití

  • Czech description

    Metody kvalitativního výzkumu jsou obecně považovány za méně vhodné pro výzkumy, jejichž výsledky mají být zobecněny. Při hledání nových východisek a zkoumání obtížně kvantifikovatelných jevů je však využití těchto metod jednoznačně odůvodnitelné. Předkládaný příspěvek nastiňuje použití kvalitativního přístupu účelového skupinového rozhovoru založeného na technikách vycházejících z focus group a skupinové diskuze při výzkumu zaměřeném na image podniku ve vztahu k jeho úspěchu v tržním prostředí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Moderní problémy ekonomiky, podnikání a management: teorie a praxe.

  • ISBN

    978-5-7526-0597-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    221-229

  • Publisher name

    Neuveden

  • Place of publication

    Neuveden

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Feb 7, 2013

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article