Competitive Intelligence Success Key Factors
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F13%3APU109423" target="_blank" >RIV/00216305:26510/13:PU109423 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://ksg.vse.cz/wp-content/uploads/Sbornik_2013_final_revML_131031.pdf" target="_blank" >http://ksg.vse.cz/wp-content/uploads/Sbornik_2013_final_revML_131031.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
295 Klíčové faktory úspěšnosti Copetitive Intelligence
Original language description
Tato práce zkoumá a popisuje klíčové faktory úspěchu v rozvoji funkčního programu pro zpravodajské organizace. Klíčový faktor úspěchu Competitive Intelligence lze definovat jako položku týkající se zpravodajských procesů, která je klíčem k zajištění úspěchu tohoto procesu. Zatímco klíčové faktory úspěchu jsou platné pro všechny zpravodajské programy, neexistuje jednotný systém vhodný pro rozvoj všech úspěšných inteligence programů. A to díky tomu, že kulturní a strukturální specifika jsou pro každou firmu jiná. Potom jedním z nejdůležitějších faktorů úspěšnosti každého zpravodajského programu je získání podpory vrcholového managementu. Pokud má být Competitive Intelligence součástí aktivit organizace, musí být podporována vedením.j Aby bylo CI úspěšné, být nápomocno svým uživatelům. Dalším klíčovým požadavkem zpravodajství je zlepšit rozhodovací procesy. Po přesném určení potřeb je dalším krokem k uspokojení těchto potřeb systematický rozvoj Intelligence programu.Výsledný produkt Competitive Intelligence může být definován jako výstup zpravodajské činnosti, tj. výstupe procesu systematického shromažďování a analýzu informací. Dalším podstatným faktorem úspěchu je kontinuita zpravodajského programu. Zpravodajství poskytuje základ pro dalekonosné plány a vytváření strategií. Proto je Competitive Intelligence opakující se proces, nikoliv jednorázový program. Kvalifikované lidské zdroje jsou také velmi důležité pro zajištění vysoké kvality zpravodajské operace. Důležité je také použití správných nástrojů, protože pomáhají řízení v přístupu k informaci, kterou potřebují, aby její využití bylo účinnější a včasnější. Klíčová slova: Competitive Intelligence, klíčové faktory úspěšnosti, konkurenční výhoda, strategické rozhodování, výzkum, předpověď.
Czech name
295 Klíčové faktory úspěšnosti Copetitive Intelligence
Czech description
Tato práce zkoumá a popisuje klíčové faktory úspěchu v rozvoji funkčního programu pro zpravodajské organizace. Klíčový faktor úspěchu Competitive Intelligence lze definovat jako položku týkající se zpravodajských procesů, která je klíčem k zajištění úspěchu tohoto procesu. Zatímco klíčové faktory úspěchu jsou platné pro všechny zpravodajské programy, neexistuje jednotný systém vhodný pro rozvoj všech úspěšných inteligence programů. A to díky tomu, že kulturní a strukturální specifika jsou pro každou firmu jiná. Potom jedním z nejdůležitějších faktorů úspěšnosti každého zpravodajského programu je získání podpory vrcholového managementu. Pokud má být Competitive Intelligence součástí aktivit organizace, musí být podporována vedením.j Aby bylo CI úspěšné, být nápomocno svým uživatelům. Dalším klíčovým požadavkem zpravodajství je zlepšit rozhodovací procesy. Po přesném určení potřeb je dalším krokem k uspokojení těchto potřeb systematický rozvoj Intelligence programu.Výsledný produkt Competitive Intelligence může být definován jako výstup zpravodajské činnosti, tj. výstupe procesu systematického shromažďování a analýzu informací. Dalším podstatným faktorem úspěchu je kontinuita zpravodajského programu. Zpravodajství poskytuje základ pro dalekonosné plány a vytváření strategií. Proto je Competitive Intelligence opakující se proces, nikoliv jednorázový program. Kvalifikované lidské zdroje jsou také velmi důležité pro zajištění vysoké kvality zpravodajské operace. Důležité je také použití správných nástrojů, protože pomáhají řízení v přístupu k informaci, kterou potřebují, aby její využití bylo účinnější a včasnější. Klíčová slova: Competitive Intelligence, klíčové faktory úspěšnosti, konkurenční výhoda, strategické rozhodování, výzkum, předpověď.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
FAKTORY PROSPERITY PODNIKŮ V LOKÁLNÍM A GLOBÁLNÍM PROSTŘEDÍ OPTIKOU ROKU 2013
ISBN
978-80-245-1959-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
716
Pages from-to
295-302
Publisher name
Oeconomica
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Oct 25, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—