All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Customer Solutions Management

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU123666" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU123666 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.grada.cz/Management-zakaznickych-reseni-9743" target="_blank" >https://www.grada.cz/Management-zakaznickych-reseni-9743</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Management zákaznických řešení Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

  • Original language description

    Rychlý technologický rozvoj, který v současnosti probíhá – hovoří se v této souvislosti o čtvrté průmyslové revoluci (Industry 4.0 nebo česky Průmysl 4.0), umožňuje ve stále větší míře individualizovat i fyzické produkty a to i v malých jednotkových množstvích daného produktu na spotřebitelských trzích. Umožňuje to především rozvoj robotiky a technologií 3D tisku. Customer Solutions Management (CSM) neboli správa zákaznických řešení je komplexní pojetí péče o zákazníky kladoucí si za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Pro zajištění vysoké výkonnosti celého systému je nezbytná multidisciplinarita spojující strategický marketing, engineering, produktový a projektový management ve funkční celek prostupující všemi úrovněmi ve firmě. Kniha vychází ze zpracovaných případových studií a přináší náměty a doporučení, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Kniha je primárně zaměřená na segment B2B, nicméně jsem přesvědčen, že vzhledem k diskutovaným předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0, najdou uvedené postupy a principy častěji uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.

  • Czech name

    Management zákaznických řešení Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

  • Czech description

    Rychlý technologický rozvoj, který v současnosti probíhá – hovoří se v této souvislosti o čtvrté průmyslové revoluci (Industry 4.0 nebo česky Průmysl 4.0), umožňuje ve stále větší míře individualizovat i fyzické produkty a to i v malých jednotkových množstvích daného produktu na spotřebitelských trzích. Umožňuje to především rozvoj robotiky a technologií 3D tisku. Customer Solutions Management (CSM) neboli správa zákaznických řešení je komplexní pojetí péče o zákazníky kladoucí si za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Pro zajištění vysoké výkonnosti celého systému je nezbytná multidisciplinarita spojující strategický marketing, engineering, produktový a projektový management ve funkční celek prostupující všemi úrovněmi ve firmě. Kniha vychází ze zpracovaných případových studií a přináší náměty a doporučení, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Kniha je primárně zaměřená na segment B2B, nicméně jsem přesvědčen, že vzhledem k diskutovaným předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0, najdou uvedené postupy a principy častěji uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-271-0559-5

  • Number of pages

    128

  • Publisher name

    Grada Publishing, a.s.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book