Approaches of companies to the collection of customer experience data
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F19%3APU134611" target="_blank" >RIV/00216305:26510/19:PU134611 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti
Original language description
Cílem tohoto článku je analyzovat formu dotazování několika firem, které u svých zákazníků provádějí sběr dat v oblasti zákaznické zkušenosti.
Czech name
Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti
Czech description
Cílem tohoto článku je analyzovat formu dotazování několika firem, které u svých zákazníků provádějí sběr dat v oblasti zákaznické zkušenosti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Workshop specifického výzkumu 2019
ISBN
978-80-214-5835-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
70-82
Publisher name
Faculty of Business and Management, Brno University of Economy
Place of publication
Brno
Event location
FP VUT v Brně
Event date
Dec 6, 2019
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—