Competitive intelligence. Creation of documents for strategic decision-making of the company.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F22%3APU146293" target="_blank" >RIV/00216305:26510/22:PU146293 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Konkurenční zpravodajství. Tvorba podkladů pro strategické rozhodování podniku.
Original language description
Autor v této publikaci usiluje o jiné pojetí Competitive Intelligence, než prezentuje většina publikací zahraničních autorů. V důsledku, dnes již nutné změny stávajícího paradigma Competitive Intelligence založeného na zpravodajském cyklu, považuje autor za potřebné co nejdříve začít pracovat na novém pojetí Competitive Intelligence chápajícím Competitive Intelligence jako zpravodajský proces. Ambicí autora je vytvořit vlastní přístup k problematice chápání a tím i provádění činností patřících do procesů Competitive Intelligence. Ve své koncepci Competitive Intelligence vychází ze základních východisek jeho budování. Na těchto východiscích následně buduje svoje pojetí činností Competitive Intelligence. Autor opouští všeobecně uznávaný koncept zpravodajského cyklu, který v podnikatelské praxi reálně neexistuje (je pouhou fikcí) a místo něj chápe činnosti prováděné v Competitive Intelligence jako zpravodajský proces, který pro potřeby Competitive Intelligence definuje.
Czech name
Konkurenční zpravodajství. Tvorba podkladů pro strategické rozhodování podniku.
Czech description
Autor v této publikaci usiluje o jiné pojetí Competitive Intelligence, než prezentuje většina publikací zahraničních autorů. V důsledku, dnes již nutné změny stávajícího paradigma Competitive Intelligence založeného na zpravodajském cyklu, považuje autor za potřebné co nejdříve začít pracovat na novém pojetí Competitive Intelligence chápajícím Competitive Intelligence jako zpravodajský proces. Ambicí autora je vytvořit vlastní přístup k problematice chápání a tím i provádění činností patřících do procesů Competitive Intelligence. Ve své koncepci Competitive Intelligence vychází ze základních východisek jeho budování. Na těchto východiscích následně buduje svoje pojetí činností Competitive Intelligence. Autor opouští všeobecně uznávaný koncept zpravodajského cyklu, který v podnikatelské praxi reálně neexistuje (je pouhou fikcí) a místo něj chápe činnosti prováděné v Competitive Intelligence jako zpravodajský proces, který pro potřeby Competitive Intelligence definuje.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-271-3504-2
Number of pages
440
Publisher name
Grada Publishing, a.s.
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—