Financial valuation of a set of marketing-oriented and customer-oriented assets and values of a firm
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F23%3APU148822" target="_blank" >RIV/00216305:26510/23:PU148822 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Odborné vyjádření dle smlouvy o dílo o smluvním výzkumu - finanční ocenění souboru marketingově orientovaných a zákaznicky orientovaných aktiv a hodnot vybrané společnosti
Original language description
Based on the conditions of the contract, the objective of the project is to determine the financial value of the marketing and customer-oriented assets of the selected company. The valuation is intended for the client's internal purposes. The valuation is made at the level of market value. Based on the strategic and financial analysis, the distributor method was used to value the marketing and customer-oriented assets.
Czech name
Odborné vyjádření dle smlouvy o dílo o smluvním výzkumu - finanční ocenění souboru marketingově orientovaných a zákaznicky orientovaných aktiv a hodnot vybrané společnosti
Czech description
Based on the conditions of the contract, the objective of the project is to determine the financial value of the marketing and customer-oriented assets of the selected company. The valuation is intended for the client's internal purposes. The valuation is made at the level of market value. Based on the strategic and financial analysis, the distributor method was used to value the marketing and customer-oriented assets.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
50206 - Finance
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
6
Place of publication
Brno
Publisher/client name
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Version
—