All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodology of measurement of motorcycle lateral displacement

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F12%3APU99527" target="_blank" >RIV/00216305:26610/12:PU99527 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    METODIKA MĚŘENÍ PŘÍČNÉHO PŘEMÍSTĚNÍ MOTOCYKLU

  • Original language description

    Nehody mezi motocyklem a jiným vozidlem patří většinou k těm tragičtějším, hlavně co se týče samotných jezdců. Při posuzování těchto nehod je jedním z důležitých parametrů hodnota příčného přemístění motocyklu, resp. doba, za kterou je jezdec schopen provést na motocyklu vyhýbací manévr. Tato hodnota je hlavně důležitá pro stanovení možnosti odvrácení dané kolize. Tato metodika se zabývá měřením příčného přemístění motocyklu. Jde hlavně o stanovení vhodné metody měření, která bude relativně jednoduše proveditelná a bude poskytovat natolik přesné údaje, které je možné aplikovat v soudně inženýrské praxi, především pro tvorbu znaleckých posudků. Metody uvedené v tomto příspěvku jsou založeny na dvou různých přístupech. První metoda je založena na odečítání času nutného pro provedení příčného přemístění, který se odečítá z grafu. Druhá metoda je založena na vyhodnocení příčného přem

  • Czech name

    METODIKA MĚŘENÍ PŘÍČNÉHO PŘEMÍSTĚNÍ MOTOCYKLU

  • Czech description

    Nehody mezi motocyklem a jiným vozidlem patří většinou k těm tragičtějším, hlavně co se týče samotných jezdců. Při posuzování těchto nehod je jedním z důležitých parametrů hodnota příčného přemístění motocyklu, resp. doba, za kterou je jezdec schopen provést na motocyklu vyhýbací manévr. Tato hodnota je hlavně důležitá pro stanovení možnosti odvrácení dané kolize. Tato metodika se zabývá měřením příčného přemístění motocyklu. Jde hlavně o stanovení vhodné metody měření, která bude relativně jednoduše proveditelná a bude poskytovat natolik přesné údaje, které je možné aplikovat v soudně inženýrské praxi, především pro tvorbu znaleckých posudků. Metody uvedené v tomto příspěvku jsou založeny na dvou různých přístupech. První metoda je založena na odečítání času nutného pro provedení příčného přemístění, který se odečítá z grafu. Druhá metoda je založena na vyhodnocení příčného přem

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JR - Other machinery industry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník anotací příspěvků vč. CD s plným zněním příspěvků.

  • ISBN

    978-80-214-4485-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    1-6

  • Publisher name

    Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství

  • Place of publication

    Neuveden

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Apr 25, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article